Pretočila som kalendár a všimla si, že dnes je posledný deň v roku. Ano, bol Silvester. Dnes bol deň, ktorý bol podľa všetkých najbláznivejším dňom v roku. Patril medzi magické chvíľe. V tú noc sa mohlo odohrať všeličko. Chalani si mohli nájsť svoje princezné a baby sa mohli prihovoriť svojim idolom. Všetko bolo na Silvestrovskú noc možné. Bola to noc, v ktorej neexistovali rebríčky popularity. Každý bol krásny a musel si poriadne užiť poslednú noc v roku.
„My ideme na lyže. Naozaj nejdeš? Chalani idú na skate. Naozaj tu chceš byť sama?”
Prikývla som. Mala som v pláne na niektorých miestach vyvešať imelo a balóny. Chcela som pripraviť farebné čapice a trúbky. Malo to byť krásne. A také silvestrovské. Dokonca som chcela urobiť punč.
„Tak fajn Ap. Najeme sa tam dole a prídeme okolo tretej.” Usmievala sa na mňa.
Všetci odišli. Boli sme tam asi tridsiati, pretože si poniektorý doniesli svoju vážnu známosť a John privláčil svoju bandu. Všetko bolo perfektné, pretože ma ignoroval.
„Je tu niekto?!” Počula som z dola.
„Som v kuchyni!” Miešala som punč a nalievala doňho vodku.
„Ahoj.” Oprel sa o zárubňu a usmial sa na mňa v plnej paráde.
„Čo tu robíš Mike?”
Išla som ku nemu a objala ho.
„Prekvapenie.” Vyzliekol si bundu a postupne vyzliekal aj mikinu. Ostal v hnedom tričku a džínsoch.
„Mohol si zavolať. Keď som sa ťa pýtala na Silvestra, povedal si, že máš niečo dôležité.” Opäť som sa vrátila ku punču a ochutnala ho.
„Áno. Toto je dôležité. Vedel som, že nebudeš lyžovať ako ostatní a Bárbi súhlasila. Dokonca sa ponúkla, že do tretej budeme mať súkromie.”
A už som pochopila prečo išli všetci tak ochotne na lyže i keď boli mŕtvy.
„Takže čo plánuješ robiť? Decká sú na lyžiach, ale určite by si ich nedobehol, ale nie je..”
„Prišiel som len kôli tebe.” Mieril ku mne a ochutnal punč.
„Naozaj? V tom prípade som rada. Silvestrovská noc je v Alpách jedna z najkrajších.”
„V tom prípade si to nenechajme pokaziť. Ako vidím tak výzdoba je parádna.”
Po pol roku som ho videla druhýkrát a bola som rada. Naozaj rada.
„Čo máš v pláne?”
„Ja neviem. Idem si omrknúť poschodie.”
Išla som s ním a vzala som mu mikinu. Lenže niečo mu z nej vypadlo.
„Čo to je.” Síce som to vedela veľmi dobre, ale chcela som si byť istá.
„Nie je to tak ako to vyzerá.”
„Máš tu drogy? Ako si ich prepašoval na letisku?”
„Ani sám neviem. Mal som šťastie.”
„Uvedomuješ si, že si mohol tráviť Silvestra v base?”
Išiel ku mne a vzal mi ich.
„Priniesol som ich len na odreagovanie a dokonca ich ani len neberiem.”
Verila som mu, pretože športovcov testovali a ak by mu našli drogy, okamžite by vyletel z univerzity.
„Ako si trávil Vianoce.”