~26. kapitola~

3.6K 224 1
                                    

Cítila som, že ma niečo šťuchalo do ramena a niekto volal moje meno. Lenže som bola príliš unavená na to, aby som reagovala.

„Ideš na loď s kamošmi. Mala by si vstávať.” Hovoril to pokojne.

Otvorila som oči. Úplne som zabudla na to, že idem na loď. Ležala som na zadných sedadlách a bola som prikrytá dekou. Posadila som sa a natiahla sa tak, ako som to robila v posteli až na to, že tu som sa musela z miestom uskromniť.

„Musím si zavolať. Musia po mňa prísť.” Spanikárila som a on sa chutne usmial.

Podal mi svoj mobil a ja som volala ako prvej Bárbi. Musela po mňa prísť a odviesť ma na loď. Našťastie bolo sedem hodín ráno. Bárbi po mňa prišla a odviezla ma ku sebe.

„Včera si bola skvelá. Bolo to bombové.”

„Ja viem. Lenže keď si dobre spomínam, tak si odišla s chalanom, ktorý ťa kúpil. Aký bol?”

Bárbi si z toho, že bolo sedem hodín ráno, nič nerobila. Šoférovala vo svojom sexi pyžame a na nohách mala biele zajačikovské papučky.

„Bol skvelý. Naozaj. Bola s ním sranda.”

Našťastie sa nepýtala na meno, ale na povahu a charakter. Neboll mi práve do reči. Cítila som alkohol a marihuanu.

„Prišla som po teba posledný raz. Nabudúce volaj Peytona a nie mňa.”

„Fajn. Lenže iné číslo ma nenapadlo.”

„Prečo nemáš pri sebe svoj mobil?”

„Pretože by mi vyvolával otec. A navyše je vybitý.”

Zaparkovala pred domom a ja som vošla dnu. Mala som pocit, že sa tam nič nezmenilo.

„Pokojne sa osprchuj. Máš šťastie, že tu máš náhradné oblečenie pre každý prípad.”

Do kúpelne som však nešla. I keď bolo niečo pred ôsmou, pre mňa bola hlboká noc. Nebola som schopná sa postaviť pod prúd studenej vody. Bola som schopná sa prezliecť do červených bikín a obliekla som si roztrhané kraťasy. Na oči som si nasadila pilotky a lahla si do postele. Skôr som na ňu padla a dlhú chvíľu ležala ako zabitá.

„April, poslednýkrát ťa upozorňujem, že pôjdem bez teba.” Opakovala už po tretíkrát.

Postavila som sa a poriadne sa nadýchla.

„Som pripravená. Som v pohode.” Usmiala som sa a vyšla von z jej izby.

Bolo niečo pred dvanástou, keď sme nastupovali do jej auta. Celú cestu sme mlčali. Bárbi sa ma na nič viac nepýtala a mne to úplne vyhovovalo. Nepotrebovala som byť na výsluchu. Vystúpili sme na prístave. Bárbi zo sebou niesla veľkú tašku, v ktorej mala zrejme niečo na uvoľnenie. Ja som pri nej poskakovala a potom som dobehla pred bielu jachtu, kde stála skupinka vysmiatych ľudí.

„Meškáte.”

„Je to moja vina. Zaspala som.”
Povedala som dívajúc sa na oceán. Nechcela som sa na nikoho z nich pozrieť. Nemohla som.

„Tak teda aj môžeme ísť. Sme všetci.” Oznámila Bárbi.

Postupne sme sa pobrali na jachtu. Peyton nám pomáhal prestupovať na ňu, pretože z móla tam bolo asi voľných päť centimetrov oceána. Vďačne som sa na neho usmiala a napravila si pilotky. Vedela som, že pilotky sú mojou jedinou záchranou, pretože moje oči boli opuchnuté a červené. Marcus si dal na hlavu čiapku kapitána a postavil sa za kormidlo. Boli sme všetci čo znamenalo, že môžeme vyraziť na dobrodružstvo.

Ahoj Starsonová...  Where stories live. Discover now