~27. kapitola~

3.8K 226 13
                                    

Na chvíľu ma to zarazilo a ja som zmeravela. Bála som sa, že Peyton z rozchodom nebude súhlasiť pred koncom strednej. Chceli sme dať ľuďom nádej na večnú lásku a darilo sa nám to.

„Tak ma to napadlo, kedže tu máš Mike tak som si myslel, že ..možno medzi vami..no vieš. Možno si ku sebe nájdete cestu a ty budeš chodiť zas s ním a ja s Viki.”

Takže o toto mu išlo. Chcel chodiť s Viki. Oficiálne. Chcel, aby o ich láske vedel každý. Aby o nich vedel celý svet.

„No s Mikom sme sa aj bozkávali a mám pocit, že sa medzi nami nič nezmenilo. Mám pocit, že sa nezmenil.” Usmiala som sa pri spomienke na neho.

„Tak dobre. Viki som všetko vysvetlil a chápe to. Dokonca by ťa chcela spoznať. Je naozaj skvelá. Premýšľal som, že by sme sa mali rozísť oficiálne až vo štvrtok. V pondelok máme obaja tréning a večer idem na vlny s Viki. V utorok ideme na školský výlet na most a počúvať o jeho vzniku. Večer by sme si mohli dať dvojité rande a v stredu máš zápas. Bude to posledný zápas, na ktorom ťa budem povzbudzovať ako tvoj chalan. A vo štvrtok sa to stane. Ja predstavím Viki ako svoju priateľku a ty Mika ako svojho priateľa. Bude to normálny rozchod a nikto nás nebude nenávidieť.” Usmial sa na mňa a brnkol mi po nose.

„Tak teda dobre. Vo štvrtok sa oficiálne rozídeme.”

Prikyvoval a ja som sa len usmiala. Nevedela som sa dočkať, kedy tú novinu poviem Mikovi.

„April, sľúb mi jednu vec. Už nikdy nebudeš fajčiť trávu.”

Čakala som inú prosbu a preto som sa zasmiala a sľúbila mu to.

„Ešte som sa ti nepoďakovala za medailu. Vôbec som to nečakala.”
„Ja viem. Nečakané veci sú najlepšie. Ani som nad tým neuvažoval. Napadlo ma to hneď a preto som okamžite konal.”

Usmiala som sa a kus ma ošpliechal vodou. Bolo mi neuveriteľné horúco.

„Dnes ideš von s Viki?”

Akonáhle som vyslovila jej meno, automaticky sa usmial a prikývol.

„Tak čo vy naši dvaja holúbkovia. Čo si toľko hrkútate?” Vošiel ku nám Weid a potľakal Peytona po pleci.

„My sa len zhovárame.” Povedala som a sadla si na nafukovačku.

Akosi som sa cítila veľmi odhalene pri Weidovi. Mal ma tam rozloženú ako hlavný chod. Bolo mi to nepríjemné.

„Práve sa idú decká potápať. Keď dobre viem, tak si chcel ísť aj ty.” Pozrel sa na Peytona a ten si povzdychol.

„Idem a hneď som tu. Postráž mi ju.” Žmurkol na mňa a ja som sa rozosmiala.

Vyšiel z bazéna a ja som sa cítila sama.

„Počkať, počkať. To už ani nepobozkáš svoju princeznú? Čo ak sa z dola nevrátiš?”

„April vie, že ju milujem.”

„Ale chce to bozk.”

Postavila som sa z nafukovačky a išla ku nemu. Postavila som sa o jeden schod hore a tým pádom, som bola taká vysoká ako on. Chytil ma za boky a dal mi pusu na spodnú peru. Pousmiala som sa.

„Musíš ju poriadne pobozkať. Mám ti to ukázať?” Weid musel mať zo všetkým problém.

Peyton si ma ku sebe pritisol bližšie a pobozkal ma. Bol to dlhý bozk až som niečo cítila. Cítila som chvenie v mojom žalúdku a tlkot srdca. Zastavili nás až kvapky vody na nás. Weid na nás frkal vodu.

Ahoj Starsonová...  Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang