Alb. Alb peste alb, lângă alb, după alb.
Niște sunete ascuțite, bipăituri ritmate, îmi sunau treptat și vag în urechi. Un perete alb imaculat mi-a ieșit în fața ochilor, amețeala cuprinzându-mă. Simțeam că am greață în cap. Vederea mi-era împânzită, capul urla de durere. Unde mă aflu?
– V-ați trezit, domnișoară Weast?
Mi-am ridicat automat capul, căutând sursa vocii. Era o doamnă suplă, înaltă, cu trăsături îmbătrânite de riduri și ochelari pătrățoși, îmbrăcată într-un halat alb. O fi fost asistentă?
– Ce-ce s-a...
– Liniștiți-vă, replică pe un ton calm, împingându-mi încet capul înapoi pe pânză – da, sigur era asistentă.
Nu am putut să trec cu vederea cât de bine îmi ascundea pătura aceea burtica de 6 luni.
Burta!
Am făcut rost de minimumul de putere posibil pentru a azvârli, cu brațele lungi, colțuroase și pline de fire de perfuzii și răni, zgârieturi, păturile de pe mine – trei la număr. A dispărut! Burta a dispărut!
– O Doamne, am exclamat, privind-o pe asistentă în șoc. Am născut?!
– Domnișoară, liniștiți-vă.
O doză de fericire, adrenalină și confuzie m-a invadat incontrolabil.
– Vreau să-mi văd puiul! Aduceți-mi-o pe Hailey, vreau s-o văd!
– Domnișoară Weast...
– Doamnă, vă rog, vă implor.
Nici nu am realizat, mâinile mele lungi și colțuroase acum trăgeau cu putere de halatul asistentei, implorând-o cu ochii mari, de cățeluș, să-mi aducă fiica. Voiam s-o văd pe Hailey.
Accidentul.
Șase luni... Șase luni înseamnă că a fost naștere prematură! Deci Hailey e în incubator. Zayn o fi văzut-o? Care i-o fi fost reacția?...
– Domnișoară Weast, vă rog frumos să vă calmați, sau am să vă sedez. Așezați-vă înapoi pe pernă și lăsați-mă să vă explic.
De ce nu era nimeni lângă mine atunci când m-am trezit? Harry, Zayn?
Dumnezeule, nunta! Ce naiba s-a întâmplat?
Dar îndemnurile asistentei m-au adus întinsă pe pat, cu câteva rugăminți, ridicându-mi partea superioară cu tot cu suportul, de la butoane. O priveam pe femeie direct în ochi, sigură fiind că șocul încă mi se mai citește pe față.
– Ascultați-mă. Din câte știți și dumneavoastră, accidentul a grăbit nașterea, creând-o prematură. În mod normal, poate că băiețelul ar fi avut câteva șanse la viață.
Deci nu era Hailey, ci era Andrew! Ecografiile au mințit, fir-ar ele să fie.
– Dar din moment ce dumneavoastră ați suferit atâtea lovituri, zgârieturi, tăieturi și alte daune cauzate de accident, bebelușul nu a putut supraviețui până la introducerea lui în incubator.
Unde-i bebele meu? Vreau să-l văd pe Andrew.
– Domnișoară, mă ascultați?
– Stai, ce? Unde este, totuși?
– Domnișoară Weast, ascultați-mă! Bebelușul dumneavoastră nu a putut supraviețui. De când l-am decuplat din burtă, nu respira. A murit dinainte de a se naște.
– Poftim?!
Stai, ce?
Nu. Nu, nu, nu. Nu are cum. Imposibil. Nu. Bebele meu trebuia să fie acum lângă mine. Bebele meu trebuia să plângă și să se liniștească atunci când îi șoptesc numele, în timp ce-l strâng la piept. Bebele meu trebuia să fie calmat de privirile părinților lui, care zâmbesc pe sub mustăți privindu-se unul pe altul. Iar eu nu trebuia să mă numesc Weast, la naiba, trebuia să fiu Malik!
CITEȘTI
Dragoste la Mâna a Doua
FanfictionA pierdut totul. După luni de fericire, după o zi de împlinire, totul s-a risipit în zdruncinătorul coșmar al noului capitol din viață pe care trebuie să-l străbată. Cum poate realiza că e pe cont propriu într-o lume cu prea multe probleme? Când e l...