- Varbūt paliksiet uz vakariņām? - Troja mamma mums piedāvāja, kad bijām atveduši Betu atpakaļ uz mājām.
- Mamm, mēs labprāt paliktu, bet pulkstens ir jau 19:48, un mums jau tūlīt jāiet prom. -
- Varbūt kādu citu reizi? - es viņai laipni uzsmaidīju.
- Protams, Gabij. -
- Gabriela, tu vari, lūdzu, pagaidīt mani te? Man vajag kaut ko paņemt. - Trojs pārtrauca mūsu "sarunu".
- Labi. - es piekrītoši pamāju ar galvu.
- Uz kurieni tad jūs iesiet? - jautāja tante Klēra, kad Trojs biju pazudis no mūsu redzes loka.
- Man nav ne jausmas. - es atbildēju viņai kā ir.
- Tātad tu esi no tā tipa meitenēm, kas ir gatava doties līdz savam puisim uz jebkuru pasaules malu? - sarunā iejaucās Troja onkulis Džeremijs. No šī jautājuma mani vaigi paliki maigi rozā. Kaut gan, kuru mēs cenšamies apmānīt? Es izskatījos sarkana kā tomāts!
- Džeremij, nesamulsini meiteni! - Klēra bija pamanījusi manu reakciju uz jautājumu.
- Trojs vienkārši grib mani apsveikt dzimšanas dienā. - es beidzot dabūju vārdus pār lūpām.
- Tev ir dzimšanas diena? - jautāja Klēra.
- Apsveicam! - Klēra, Džeremijs un Troja mamma korītī apsveica mani, kad es uz Klēras jautājumu piekrītoši biju pamājusi ar galvu.
- Kaut kā būsim palaiduši garām ausīm to. Emma un Džeisons noteikti mums bija pateikuši. Tik neērti, ka nav ko tev uzdāvināt. -
- Viss kārtībā. Pieskaitīšu Troja dāvanu kā dāvanu no jums visiem. - es pasmaidīju.
- Ejam? - Trojs teica, noskrējis lejā ar lielu somu.
- Pagaidi, Troj. - Troja mamma mūs apstādināja.
- Jā? -
- Uz kurieni jūs iesiet? -
- Mamm, man ir 17 gadi! -
- Bet ne 18. Man ir jāzin, kur tu iesi. -
- Mamm, es nevaru teikt. Es izbojāšu Gabrielas pārsteigumu. -
- Ak, Dievs! Tāds bērnudārzs! Pasaki, ka tu ved Gabrielu uz randiņu - pēkšņi iesaucās Elizabete. Es pārsteigumā saraucu uzacis.
- Uz randiņu? Jau? - Troja mamma pārprasīja. - Nedariet muļķības, es ceru, ka tu zini par izsargāšanos. -
- Mamm! - Trojs iesaucās.
- Mēs nees.. -
- Gabij, ejam ātrāk prom! - Troj mani pārtrauca un burtiski vilka ārā no viesistabas. - Mamm, atā. Es tevi ļoti mīlu, bet tas ir par traku. - viņš, pieskrējis pie mammas, nospieda ātru buča uz vaiga, un, atkal pieskrējis pie manis, vilka ārā no savas mājas.
- Man šķiet, ka tava ģimene pārprata par...mums. - teicu, ka bijām Troja pagalmā.
- Piedod par to. - Trojs man uzsmaidīja iešķību smaidu. - Par Elizabeti it īpaši. -
- Viss kārtība. - es viņam uzsmaidīju. - Es vienkārši nesaprotu, no kurienes tik maza meitene ir tik gudra tādās lietās. -
- Tici man, Elizabete vēl nav nekas traks, salīdzinājumā ar tiem bērniem, kas ir gudrāki daudz intīmākās lietās. Gudrāki nekā mēs. - Trojs man atbildēja. - Tad ko viņa tev pateica? -
- Viņa kaut ko teica par dāvanu. Teica, ka dāvana nozīmē to, ka tu mani "mīli" . -
- Neklausies viņu. Viņai ir iestājies vecuma marazms piecu gadu vecumā. -
DU LIEST GERADE
Mīlestība bez nosacījumiem
JugendliteraturGandrīz 16 gadus Gabriela ir bijusi parasta, naiva bērnu nama meitene, kas tic, ka pasaule ārpus viņas skolas un bērnu nama patiesībā nav nemaz tik slikta, kā visi saka. Bet mēs visi zinām, ka tā nav, vai ne? Kādā šķietami nenozīmīgā dienā, 4 dienas...