- Es saprotu tevi, bet... Tev būs vieglāk, ja izstāstīsi. -
- Es nezinu.. Tu... Tu esi viņa māsīca. - es nolaidu skatienu uz zemi.
- Es apsolu, ka tas paliks starp mums. -
- Es negribu, lai tu kaut ko slēptu no viņa, ja reiz jums ir tik labas attiecības. - es nevarēju apgalvot, ka tā bija simt procentīga patiesība, jo daļa manis vienkārši atteicās runāt par Troju, neatkarīgi no tā, kas ir klausītājs.
- Es nespiežu tev stāstīt visu; tā ir tava izvēle. Bet es labprāt dzirdētu vismaz daļu no stāsta; daļu, kuru tu būtu spējīga man uzticēt. -
Es kādu mirkli vienkārši lūkojos vienā punktā, galvā apstrādājot visu informāciju, ko būtu gatava uzticēt Briannai. - Viņš... Trojs pāris dienas atpakaļ man teica, cik ļoti vēlētos būt mans draugs, bet tagad... Šodien... Tikko viņš man burtiski uzmācās. - es runāju saraustītiem teikumiem, bet, neskatoties uz to, Brianna saprata mana teiktā domu, un, par apstiprinājumu, saprotoši pamāja ar galvu.
- Kā izpaudās viņa... Uzmākšanās? -
- Es... Viņš... - es smagi nopūtos, saprotot, ka neesmu gatava teikt to visu skaļi. - Varbūt to pat nevar uzskatīt par uzmākšanos, bet... Mani biedēja tieši viņa pēdējie vārdi. -
- Kādi bija viņa pēdējie vārdi? -
- Es tev neko nedarīšu. Pagaidām. -
Brianna kādu brīdi klusēja, skatīdamās vienā punktā, bet pēc neilga klusuma brīža viņa beidzot ierunājās. - Man ir ļoti žēl, Gabriela. Es nezinu, kas ar viņu notiek.. -
Es pamāju ar galvu, kas apliecināja, ka es pieņēmu viņas līdzjūtību. Man nebija īsti liela pieredze ar Andersoniem, bet šoreiz šķita, ka Brianna to saka no sirds. Kaut gan, arī toreiz, kad Trojs teica, cik ļoti grib būt mans draugs, man šķita, ka viņš runā nopietni.
Kāds pieklauvēja pie istabas durvīm, un, kamēr es domāju, vai tas varētu būt Trojs un vai man vajadzētu viņu ielaist iekšā, Brianna to jau bija izdarījusi manā vietā, taču, par laimi man, tur nebija Trojs. Aiz durvīm stāvēja Adrians.
Es ļooooti atvainojos, ka tik īsa daļa!! Un, ka nebija vairākas dienas! Šī nedēļa bija pilna ar kontroldarbiem un šodien visu dienu mācījos braukt ar motorolleri (nolādējiet to dienu, kad es izdomāju, ka būtu forši uz skolu braukt ar motorolleri)
BẠN ĐANG ĐỌC
Mīlestība bez nosacījumiem
Teen FictionGandrīz 16 gadus Gabriela ir bijusi parasta, naiva bērnu nama meitene, kas tic, ka pasaule ārpus viņas skolas un bērnu nama patiesībā nav nemaz tik slikta, kā visi saka. Bet mēs visi zinām, ka tā nav, vai ne? Kādā šķietami nenozīmīgā dienā, 4 dienas...