Ştergătoarele de parbriz scârţâiau de la zăpadă şi sunetul mă făcea să vreau să-mi las capul pe fereastră. Asta, şi faptul că viaţa mi s-a prăbuşit în câteva minute.
"Ţi-e destul de cald?" întreabă şi eu aprob.
"Ori vorbeşti acum ori întoarce şi du-mă acasă." am spus.
A inhalat prfund punându-şi mâna prin păr. "Okay.. ce vrei să şti?"
"Cum a început totul." sincer, nu vreau să ştiu alt detaliu dar îmi datorez mie însămi măcar atât, să aflu.
"Okay, eşti sigură?" întreabă şi eu am dat din cap, aprobând.
*Flashback*
"De ce trebuie să vină din nou?" Molly a întrebat grupul în timp ce trăgea din ţigară.
"Pentru că e colega de cameră a lui Steph şi Steph o place pentru un motiv aşa că o va aduce şi pe ea."
"E o scorpie, una al naibii de nenorocită." Harry a mârâit, făcând-o pe Molly să râdă şi să se lase pe el. Părul ei roz era încă puţin ciufulit de când s-a culcat cu Harry cu mai mult de o oră în urmă.
"E totuşi sexy." Niall a adăugat.
"Sexy? Nu, nu e." Harr a pufnit dându-şi ochii peste cap.
"E evident sexy tipule, aş fute-o într-o secundă." Zayn spuse.
"Ai vrea tu, e o mironosiţă totală. Adică cine e virgină în colegiu?" Molly şi-a bătut joc de fata inocentă căruia nu i-ar admite niciodată gelozia.
"Poate de asta e aşa o scorpie pentru că nu a fost futută corespunzător." Harry spune şi se mişcă câţiva centimetri de Molly, sperând că nu îl va urma.
"Atunci va trebui să o fac eu." Zayn spuse într-un efort de a face pe toată lumea să râdă.
"Da sigur. Nu ai putea chiar dacă ai încerca." Harry l-a luat peste picior pe prietenul său.
"Şi tu ai putea? Aş avea o şansă mai bună decât tine!" Zayn a contratacat.
"Ce-am pierdut?" Jace s-a aşezat jos trăgând un joint din buzunarul său.
"Steph are o snoabă ca şi colegă de cameră şi Zayn cu Harry sunt aici certându-se despre cine ar putea-o fute primul." Molly l-a informat.
"Şti... am putea face asta mult mai interesat. Sunteţi de acord?" Harry a vorbit cu Zayn.
"Depinde." Zayn a zâmbit.
"Hmm.. okay deci să vedem cine o va putea fute primul." Harry şi-a ridicat sprânceana, arogant.
"Nu ştiu.." Zayn a început să se simtă puţin rău pentru fata pe care a întâlnit-o doar o dată. Era drăguţă şi ochii ei cenuşii păreau să fie atât de puri şi frumoşi.
"Haide, nu fi o păsărică. Nu va fi atât de greu, vom juca un alt joc de adevăr şi provocare. Asta va deschide totul, va fi simplu." Harry explică. Ştia că ar putea ajunge la ea înaintea lui Zayn, voia doar să dovedească asta.
"E stupid, cine dă un rahat despre cine poate să ia virginitatea unei fete?" Molly pufni.
"Dacă eşti atât de convins că poţi să o faci, o să-ţi dau o săptămână." Jace spuse pasându-şi jointul spre Molly.
"O săptămână? Tipule, e foarte înţepată şi deja nu ne înţelegem. Am nevoie de mai mult de o săptămână." Harry s-a agitat.
"Cât de mult? Două săptămâni? Uite, dacă o poţi face în mai puţin de o lună o să-ţi dau cinci sute." Zayn spuse.
CITEȘTI
After 2
FanfictionAceasta este partea a doua (continuarea) din After. Relația lui Harry și Tessa va fi testată în moduri la care ea nu s-a așteptat niciodată, dar el știa deja asta. Original author © imaginator1D.