Harry's POV.
”Nu sărut niciodată și spun mai departe.” Jamie zâmbește.
”Mulțume..” M-am oprit din vorbit când observ un licărit auriu doar la câțiva metri distanță.
Ochii ei îi sunt mari și buza de jos îi tremură. La dracu', cred că m-a auzit. Tessa fuge în josul scărilor.
”Tessa! Stai!” Am strigat după ea.
Pentru cineva care e beat, fuge destul de repede în josul scărilor.De ce trebuie să fugă mereu de mine?
”Tess!” Strig din nou, împingând oamenii din calea mea.
În sfârșit, când sunt doar la câțiva metri distanță de ea, face ceva ce aproape mă face să cad în genunchi. Nemernicul blond care se holba la ea mai devreme în timp ce fugea, o face să se oprească. Ea rânjește și îl apucă de tricou.
Ce dracu face? O să-l..?
Îmi răspunde gândurilor când se uită înapoi la mine și își presează buzele peste ale tipului.
Am clipit rapid încercând să fac ca toate astea să dispară. Nu se poate. Nu ar face asta, nu Tessa, indiferent de cât de nervoasă este.
El e evident surprins de afecțiunea ei bruscă, dar își pune rapid mâinile în jurul taliei ei. Își deschide gura și își pune mâna în părul lui, trăgându-l de el. Nu pot să înțeleg ce se petrece acum.
”Harry! Oprește-te!!!” Ea țipă.
Ce să opresc?
Când am clipit din nou, văd că sunt deasupra tipului, iar buza îi sângerează. L-am lovit deja?
”Te rog Harry!” Țipă din nou.
Mă dau jos de pe el înainte să se strângă mulțimea în jurul nostru.
”Ce dracu?” Blondul mârâie.
Vreau să-l lovesc din nou în capu' ăla nenorocit, dar mă abțin. Normal că Tessa a trebuit să meargă și să facă rahatul ăsta, la dracu, mă face să distrug totul. M-am îndreptat spre ușă fără să mă deranjez și să văd dacă mă urmează.
”De ce l-ai lovit?” Mă întreabă când ajung la mașină.
”Tu ce crezi, Tessa? Poate pentru că am văzut ce dracu făceai cu el!” Am strigat la ea.
Aproape am uitat cum se simte, adrenalina și înțepătura familiară pe degetele mele. I-am dat o singură lovitură.. așa cred cel puțin.. nu e așa de rău, vreau mai mult.
”Oricum ce-ți pasă? Ai sărutat-o pe fata aia! Probabil mai mult! Cum ai putut?” Începe să plângă.
”Nu! Nu începe să plângi, la dracu. Tu tocmai, ce ai sărutat pe cineva chiar în fața mea!”
”Tu ai făcut mai rău! I-ai zis fetei ăleia să nu zică nimănui că ați fost împreună în camera lui Louis!”
”Nici nu știi despre ce vorbești! Nu am sărutat pe nimeni!”
”Ba da, ai făcut-o! A spus că nu sărută niciodată și zice mai departe!” Țipă, dând din brațe ca o idioată.
Doamne, e enervantă.
”E doar o nenorocită de expresie, voia să spună că nu va spune nimănui despre ce am vorbit și că am fumat iarbă!” Urlu.
”Ai fumat iarbă?” Întreabă cu gura căscată.
”De fapt nu, dar nu mai contează oricum! Tocmai m-ai înșelat!” Mi-am străpuns părul cu mâinile.
”De ce m-ai lăsat singură ca să stai cu ea și i-ai spus să nu zică nimic despre ce-ați făcut? N-are nici un sens!”
”E sora lui Dan! I-am spus să nu zică nimic deoarece am încercat să-mi cer scuze pentru ce i-am făcut. Ți-aș fi spus mâine când nu ai fi fost al dracului de beată! Toți am fost în cameră, eu, ea, Louis și Niall. Ei fumau iarbă, iar când au plecat am rugat-o să stea puțin pentru că voiam să fac o nenorocită de dreptate, pentru tine. La dracu, nu te-aș înșela, ar trebui să știi asta deja!”
Rămâne mută. Bine face. A făcut o nenorocită de greșeală, iar eu sunt al dracului de enervat.
”Ei bine..” Începe.
”Ei bine, ce? Tu ai greșit, nu eu. Nu mi-ai dat o șansă să explic, ai reacționat ca un copil. Ca și un copilaș impulsiv!” Strig, lovind capota. Tresare când aude zgomotul, dar nu mă doare nici în cot.
Ar trebui să mă întorc înăuntru, să-l găsesc pe blond și să termin ce-am început. Să-mi distrug mașina nu-mi dă aceeași satisfacție.
”Nu sunt un copil! Am crezut că ai făcut ceva cu ea!” Strigă la mine.
”Ei bine, n-am făcut! După ce am trecut prin atâtea, crezi că te-aș înșela cu cineva la o petrecere?”
”Nu știam ce să cred.” Gesticulează din nou.
”Depinde de tine de-acum încolo. Nu știu ce dracu să mai fac ca să-ți arăt că te iubesc.” Îmi pun degetele prin păr.
A sărutat pe altcineva, chiar în fața mea. Doare mult mai mult decât atunci când m-a părăsit, cel puțin atunci măcar mă puteam învinovăți pe mine.
”Ce ar trebui să cred acum? Când a spus-o ea a sunat de parcă ați făcut altceva.” Spune, respirația ei caldă creând aburi în aerul rece.
”Ar fi trebui să mă întrebi înainte să fugi ca de obicei!”
”Ei bine, poate că dacă nu m-ai fi consumat cu secretele astea, asta n-ar fi o problemă!” Țipă.
”Ești incredibilă. Sincer, nici nu mă mai pot uita la tine.” Spun.
Imaginea cu ea sărutându-l, nu încetează să se joace cu capul meu.
”Îmi pare rău că l-am sărutat, oricum nu e mare lucru.” Oftează.
”Glumești, nu? Te rog, spune-mi că da, pentru că dacă aș fi făcut eu asta, probabil că nu ai mai fii vorbit cu mine din nou! Dar am uitat că din moment ce Prințesa Tessa a făcut-o e în regulă! Nu contează!” Îmi bat joc.
”Prințesa Tessa? Serios, Harry?”
”Da, serios! M-ai înșelat și încă chiar în fața mea! Te-am adus aici, ca să știi cât țin la tine, am vrut să știi că nu-mi pasă ce cred alții despre noi. Am vrut să ai cea mai tare noapte, dar a trebuit să faci rahatul ăsta!”
”Harry.. eu..”
”Nu! Am terminat-o. Te porți ca și cum nu ar fi mare scofală. Pentru mine, este. Să văd buzele altuia peste ale tale.. este.. nici nu pot explica cât de mult mă înebunește.”
”Am spus..”
”Încetează să mă mai întrerupi măcar odată în viață, Dumnezeule, la naiba!” Strig.
CITEȘTI
After 2
FanfictionAceasta este partea a doua (continuarea) din After. Relația lui Harry și Tessa va fi testată în moduri la care ea nu s-a așteptat niciodată, dar el știa deja asta. Original author © imaginator1D.