Capitolul 126.

11.6K 302 22
                                    

Melodiile pentru capitolul ăsta sunt Where we land- Ed Sheeran, Love your memory- Miranda Lambert, Tomorrow- Chris Young, Fall Away- The Fray, Everything is you- Eli Young Band, In my veins- Andrew Belle

"Eşti în regulă?" Harry întreabă când ei pleacă.

"Da.. Sunt bine." I-am spus.

"Ce ţi-a spus?"

"Nimic... doar că vrea să o iert." Am dat din umeri.

Trebuie să procesez tot ce mi-a spus Steph înainte de a-i spune lui Harry. Nu pot să cred că sâmbătă l-a bătut pe Jace. Cred că era la una dintre petrecerile lor înainte să fi venit în Seattle şi Molly cred că a fost acolo. Nu pot să neg uşurarea imensă care m-a cuprins când Steph mi-a spus că Harry a refuzat-o pe Molly atunci când s-a dat la el. E aproape amuzant că el a spus că s-a culcat cu Molly în aceeaşi noapte, dar de fapt o respingea. Uşurarea e umbrită rapid de vină pentru că am sărutat un străin la club în timp ce Harry o împingea pe Molly.

"Tess?" Harry dă din mâini în faţa mea.

"Ce?"

"Ce se întâmplă?" Se opreşte din mers.

"Nimic, doar că mă gândeam ce să îi iau tatălui tău. Îi place sportul? Îi place, aşa-i? Voi doi vă uitaţi la meciul ăla de fotbal, corect?" Vocea îmi e mult mai grăbită decât voiam să fie.

"Packers, îi place echipa de fotbal Packers." Mă informează şi găsim secţiunea de sport din mall. Sunt sigură că vrea să mă întrebe mai multe despre Steph, dar tace.

Rămân la fel de tăcută, iar Harry alege nişte lucruri pentru tatăl său, refuză să mă lase să plătesc pentru ele aşa că am luat un breloc din faţă plătindu-l singură doar ca să-l enervez.

Îşi dă ochii peste cap, iar eu îmi scot limba la el.

"Ştii că ai ales brelocul echipei greşite, corect?" Îmi spune când ieşim din magazin.

"Ce?" Am spus luând obiectul mic.

"Ăia sunt The Giants nu Packers." Rânjeşte, iar eu bag brelocul înapoi în geantă.

"Ei bine.... e de bine că nimeni nu va ştii că darurile bune sunt de fapt de la tine." 

"Ai terminat de făcut cumpărături?" Se plânge.

"Nu, trebuie să îi cumpăr ceva şi lui Liam, îţi aminteşti?"

"Oh păi a spus că vrea să încerce un luciu de buze nou. Poate coral?"

"Lasă-l în pace! Şi poate ar trebui să îţi cumpăr ţie din moment ce ştii culoarea exactă." L-am tachinat. Îmi place să mă cert cu Harry într-un mod jucăuş în loc de un mod gen "Vreau să te omor".

Îşi dă ochii peste cap, dar îl văd zâmbind înainte să vorbească. "Probabil ar trebui să îi iei doar nişte bilete la hockey. Uşor şi nu prea scump." Sugerează.

"E o idee chiar bună."

"Ştiu." Spune. "Păcat că nu are prieteni buni cu care să meargă."

"Eu aş merge cu el." L-am apărat.

Felul în care Harry îl tachinează pe Liam mă face să zâmbesc pentru că e atât de diferit de dinainte, acum nu e nici un pic de răutate în spatele tonului său.

"Voiam să îi cumpăr ceva şi mamei tale." I-am spus.

"De ce?"

"Pentru că e Crăciun."

"Doar cumpără-i un pulover sau ceva."

"Nu mă pricep la cumpărat cadouri. Tu ce i-ai luat?" L-am întrebat.

After 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum