Capitolul 177.

6.5K 318 90
                                    

Melodiile pentru acest capitol:

Not like the movie –Katy Perry

The one that got away–Katy Perry

Breathe-Taylor Swift

Somewhere only we know-Keane

I can barely say-The Fray

World of chances-Demi Lovato

I can’t make you love me-Bon Iver

She will be loved-Maroon 5

All we’d ever need-Lady Amtebellum

 

Harry’s POV.

”Nu m-am mai îmbătat în ultima vreme, doar am pierdut timpul. Tristan nici nu a mai venit pe aici, acum ecu Steph.” Jace trage un fum din joint.

”Hmm.” Iau o înghițitură din bere și analizez apartamentul lui de căcat.

Sincer, nici măcar nu știu de ce am venit aici, dar nu știam unde altundeva să mă duc și sunt al dracului de sigur că nu mă duc la apartament în noaptea asta. Nu pot să cred că Tessa este cu Zayn, ce dracu’! Liam nu ar fi sunat-o pe Tessa și să îi spună să vină la casa tatălui meu, indiferent de câte ori am încercat să îl forțez să o facă. E un idiot.

Trebuie să spun că îi admir loialitatea faţă de ea, dar nu când îmi stă în calea a ceea ce vreau.

Liam a spus că, ar trebui să o las pe Tessa să facă alegerea, fie că vrea să fie cu mine sau nu, dar nu știu ce va alege, ei bine, credeam că știam. Am fost complet distrus când Zayn a luat-o noaptea trecută și acum știu că, și-a petrecut majoritatea weekend-ului cu el.

”Ce se întâmplă cu tine?” Mă întreabă Jace, cercul de fum venind chiar în fața mea.

”Nimic.”

”Trebuie să spun că, am fost puțin surprins să te văd în fața ușii mele, după tot ce s-a întâmplat ultima dată când te-am văzut.” Îmi amintește.

”Știi de ce sunt aici.”

”Chiar ştiu?” Spune în batjocură.

”Tessa și Zayn, știi deja despre asta.”

”Tessa? Tessa Young și Zayn Malik?” Zâmbește.

”Spune-mi.”

Trebuie să își șteargă zâmbetul ăla idiot de pe față.

”Nu știu nimic despre asta, serios.” Ridică din umeri și trage încă o dată, puțin tutun căzând în poala lui, dar nu pare să observe.

”Niciodată nu ești sincer.”

”Da. Deci se fut?”

Întrebarea lui aproape îmi taie suflul.

”Nu exagera, la dracu’! I-ai văzut împreună?” Inspir și expir, încet.

”Nu, nu știu nimic despre ei. Credeam că el se întâlnește cu o tipă de liceu?” Își pune joint-ul în scrumieră.

”Și eu credeam asta.”

”Deci ea te-a părăsit pentru Zayn?”

”Nu fă mișto, n-am chef de asta.”

”Ai venit aici ca să îmi pui întrebări, nu îmi bat joc de tine.” Rânjește.

”Am auzit că au fost împreună vineri și am vrut să știu cine a mai fost acolo.”

”Nu știu, eu unul n-am fost. Nu locuiați împreună sau ce căcat?”

After 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum