"Profesorul Soto mi-a zis că-mi va da temele de săptămâna asta dacă-mi aduc prietenii la show-ul lui, deci cam la asta mă aştept astăzi." Zâmbesc către Liam.
Durerea din piept îmi creşte cu fiecare minut în care nu aud nicio veste de la Harry. Acum sunt destul de sigură că n-a venit acasă, asta sau mă ignoră. Dacă cineva ar trebui să ignore pe cineva, aceea aş fi eu. Ştiu că vorbind despre căsătorie nu e ceva ce el ar vrea, şi ştiu că e mult prea devreme, dar nu voiam să vorbim doar de căsătorie, ci şi de un anume viitor împreună. Am fost până-n Iad şi-napoi pentru el şi el nici nu se gândeşte la mine când vine vorba de chestii de genul ăsta. Mă bucur că l-am înfruntat aşa aseară, dar chiar îmi e dor de el.
"E cam ciudat, nu crezi?" Liam spune când intrăm în clasa de religie.
"Ce anume?"
"Că practic te-a mituit doar ca să-l vezi în afara orelor..."
"Nu e ca şi cum mi-a cerut să vin singură." Dau din umeri.
Eu chiar nu cred că Profesorul Soto e ciudat sau periculos, chiar deloc. De fapt, când a avut curajul să-l confrunte pe Harry m-a făcut să îl respect mai mult. Sunt obişnuită ca toată lumea să fie intimidată de el, aşa că e destul de reconfortant când cineva îl pune la locu' lui.
"Încă cred că e nepotrivit." Liam spune.
"Bine, Harry." Îl tachinez, pieptul durându-mă la auzul numelui său.
"Doar spuneam, fii atentă. Oricum unde-i Harry? În dimineaţa asta nu te-a urmărit până la cafenea." Liam rânji.
"Este.. ei bine, nu prea ştiu. N-a venit acasă aseară." Oftez şi mă aşez în primul rând.
"Ce vrei să spui că n-a venit acasă, de la Canal Place sau cum se numeşte locul ăla?"
"Canal Street Tavern... dar, nu. Am plecat împreună, dar nu se simţea bine şi a avut o conversaţie ciudată cu Profesorul Soto, apoi ne-am certat în legătură cu viitorul nostru şi despre faptul că nu vrea să aibă unul cu mine. A spus că nici măcar nu se va muta în Seattle cu mine."
"Aşteaptă.. Profesorul Soto şi Harry?" Liam şopteşte, uitându-se prin împrejur.
"Mda, mai mult doar încercau să se enerveze unul pe altul. Harry deja era nervos, deci faza aia doar l-a adus peste limite, presupun."
"E foarte ciudat. Ce te face să crezi că nu vrea să aibă un viitor cu tine?" Liam întreabă.
"El a spus asta. Practic mi-a spus că nu s-a gândit la un viitor cu mine şi că nu vrea unul şi apoi a spus că dacă nu-mi convine pot pleca." Sunt jenată când repet cuvintele dureroase pe care mi le-a spus, chiar şi când i le spun lui Liam, persoana în care am cea mai multă încredere.
"A spus el asta?"
"Mda, a spus că eu aducând vorba de căsătorie e ceva complet nebuneşte."
"Dar, cerându-ţi să te muţi cu el înainte să fiţi măcar împreună, nu e?"
"Exact asta i-am zis şi eu. E aşa de confuz." Îmi frec tâmplele.
"E nouă şi zece, n-ar fi trebuit deja să-nceapă ora?" Fata din spatele nostru spune zgomotos.
Când mă uit în sus Profesorul Soto, intră în încăpere, poartă o jachetă de piele şi un tricou alb cu nasturi şi o cravată.
"Neaţa, toată lumea! Scuze c-am întârziat, aseară n-am dormit mult." Zâmbeşte şi-şi dă jos jacheta de pe umeri înainte să şi-o pună pe spătarul scaunului său.
CITEȘTI
After 2
FanfictionAceasta este partea a doua (continuarea) din After. Relația lui Harry și Tessa va fi testată în moduri la care ea nu s-a așteptat niciodată, dar el știa deja asta. Original author © imaginator1D.