Ţinându-mi telefonul între umăr şi obraz, am luat un şerveţel de la dozatorul de pe perete plasându-l sub senzorul de sub chiuvetă. Apa nu apare până când nu scutur şerveţelul, urăsc chiuvetele automate. Dermatograful mi s-a dus puţin fiind atât de transpirată, arăt mult mai bine decât credeam că voi arăta. După al treilea apel, am închis plasându-mi telefonul pe marginea chiuvetei. De ce dracu nu răspunde? Mă sună tot... telefonul vibrează şi aproape îmi cade în apă, ceea ce mă face să râd. Nu ştiu de ce, dar găsesc asta amuzant. Numele lui Harry apare şi mi-am pus degetul ud peste ecran.
"Harold?" am spus în telefon. Harold? Am băut prea mult.
"Tessa?" el respiră. Sună amuzant.
"E totul în regulă? M-ai sunat." spune. Doamne, vocea lui e cerească.
"Nu ştiu. Numele apelantului spune că eu am făcut-o? Pentru că dacă da, atunci e o şansă ca eu să te fi sunat." am râs.
"Ai băut?" tonul lui se schimbă.
"Poate." am chiţăit aruncând şerveţelul în coşul de gunoi.
Două fete băute intră în baie şi una din ele calcă peste propriul picior şi prietena ei râde. Se împiedică în cea mai apropiată cabină şi eu m-am concentrat din nou la telefon.
"Unde eşti?" întreabă dur.
"Oh, calmează-te, vrei?" am spus prin telefon. Mereu îmi spune să "mă calmez" aşa că acum e rândul meu.
"Tessa..." suspină, pot spune că e nervos dar gândurile îmi sunt prea neclare ca să-mi pese.
"Cât de mult ai băut?" întreabă.
"Nu ştiu... cam cinci. Sau şase. Cred." am răspuns sprijinându-mă de perete. Peretele rece ce simte minunat pe pielea mea fierbinte prin materialul subţire al rochie mele.
"Cinci sau şase ce?"
"Sex on the beach.. noi nu am făcut niciodată sex pe plajă... Ar fi amuzant." am spus rânjind. Mi-aş dori să-i văd faţa stupidă chiar acum. Nu stupidă... frumoasă, dar stupidă sună mai bine.
"Oh Doamne, eşti distrusă." spune. Cumva ştiu că îşi trece mâinile prin păr.
"Unde eşti?" întreabă din nou.
"Undeva unde tu nu eşti." am răspuns imatur.
"Evident. Acum spune-mi. Eşti la clubul de noapte?" el latră.
"Ooohh... cineva e morocănos." am râs. Ştiu că poate auzi muzica din fundal.
"Pot afla uşor unde eşti." mă ameninţă.
"De ce nu m-ai sunat azi?" cuvintele sunt afară să le pot opri.
"Nu ai încercat să mă suni azi." am sunat patetică.
"Nu am crezut că vrei."
"Nu vreau dar totuşi."
"Ei bine, o să te sunt mâine." spune calm.
"Nu închide încă."
"Nu închid... Doar spuneam că o să te sun mâine, chiar dacă nu o să răspunzi." explică şi înima îmi tresare.
"Okay." am încercat să sun neutră. Ce fac?
"Deci acum îmi poţi spune unde eşti?"
"Nu."
"E şi Trevor acolo?" tonul lui e serios.
"Da, dar şi Kim.. şi Christian." m-am apărat. Nu ştiu de ce îi explic lui.
CITEȘTI
After 2
FanfictionAceasta este partea a doua (continuarea) din After. Relația lui Harry și Tessa va fi testată în moduri la care ea nu s-a așteptat niciodată, dar el știa deja asta. Original author © imaginator1D.