Telefonul începe să-mi bâzâie pe dulap oprindu-mă din râs. Harry e aproape de telefon, așa că se ridică în picioare ca să-l ia.
”Liam.” Spune și îmi pune telefonul în palmă.
”Alo?” Am răspuns.
”Hei Tessa, mama a insistat să te sun ca să văd dacă vii pe aici de Crăciun?”
”Oh.. da vin. Când?” Am întrebat.
”După-masă, a început deja să gătească și dac aș fii tu n-aș mânca nimic până atunci.” El râde.
”N-o să mănânc, încep să mă grăbesc de acum.” Am glumit.
”Aș putea aduce ceva? Știu că Karen e o bucătăreasă mult mai bună decât mine, dar aș putea face ceva poate un desert?” M-am oferit.
”Da, poți aduce un desert... și totodată.. Știu că e ciudat și dacă nu ești ok cu asta e în regulă.. dar, au vrut să-l invite pe Harry și pe mama lui.” Își coboară vocea.
”Oh.. serios?”
”Da, dar dacă tu cu Harry nu vă înțelegeți..”
”Ne înțelegem. Într-un fel.” L-am întrerupt. Chiar și când eu cu Harry eram împreună, tot nu ne înțelegeam bine. Harry își ridică sprânceana la răspunsul meu, iar eu îi zâmbesc incomod.
”Dacă i-ai putea invita ar fi super, chiar am aprecia gestul.”
”O s-o fac.” L-am asigurat.
Nu sunt sigură cât de bine va merge asta, cu Anne și Harry la casa lui Ken de sărbători, dar cu siguranță îl voi întreba pe Harry.
”Ce-ar trebui să le aduc, poate niște cadouri?” Am întrebat.
”Nimic! Nu trebuie să aduci cadouri.”
Mi-am ținut privirea pe perete încercând să nu mă concentrez la cum se uită Harry la mine.
”O să aduc cadouri, ce-ar trebui să cumpăr?”
”Ei bine, cumpără-i mamei ceva pentru bucătărie și lui Ken un glob de sticlă sau ceva.”
”Un glob de sticlă? Ăsta-i un cadou oribil.” Am spus, iar el râde.
”Păi nu-i lua o cravată pentru că i-am luat eu deja.” Spune.
”Bine, fără cravată.”
”Ei bine, să mă anunți dacă ai nevoie de ceva, pentru că acum trebuie să ajut la curățatul casei.” Se smiorcăie și închide.
”Mergi acolo de Crăciun?” Harry întreabă când îmi pun telefonul pe noptieră.
”Da.. nu vreau să merg la mama.”
”Nu te învinovățesc.” Își freacă bărbia cu degetul arătător și continuă. ”Ai putea sta aici?”
”Ai putea veni cu mine.” Mi-am pus mâinile în poală.
”Și să o las pe mama singură?” Pufnește.
”Nu! Desigur că nu, Karen și tatăl tău vor să vină... și vor să vii și tu, amândoi.”
”Da sigur.”
”Pe bune, Liam doar ce mi-a spus. A vrut să te întreb dacă veți veni.”
”De ce ar vrea mama să meargă acolo la tata și la noua sa soție?”
”Eu.. Nu știu, dar ar fi drăguț să fie toată lumea acolo.”
Nu sunt sigură cum ar fi dacă ar veni și ei, pentru că nu știu ce fel de relație au Anne și Ken sau dacă măcar au una. Și totodată nu e treaba mea să încerc să „aduc pe toată lumea împreună” oricum nu sunt parte din familia lor, nici nu sunt iubita lui Harry.
CITEȘTI
After 2
FanfictionAceasta este partea a doua (continuarea) din After. Relația lui Harry și Tessa va fi testată în moduri la care ea nu s-a așteptat niciodată, dar el știa deja asta. Original author © imaginator1D.