*CAPITOL NEEDITAT*
Ia lampa de pe masă, cablul ieșind din perete și izbindu-se de podea. De ce primul său instinct e să rupă tot ce îi iese în cale?
”Oprește-te!” Urlu.
Nu se întoarce să se uite la mine, dar ia un vas și îl izbește de perete.
”Harry, o să ne distrugi toate lucrurile! Te rog, oprește-te!”
”Asta e vina ta, Tessa! La dracu! M-ai înșelat!” Urlă înapoi, luând un alt vas.
Am fugit în sufragerie la el, luându-i obiectul din mână înainte să-l poată sparge.
”Știu că e! Îmi pare rău! Îmi pare așa de rău, te rog, doar vorbește cu mine.” Îl implor.
Nu îmi mai pot ține lacrimile.
”Te rog, Harry.” Plâng.
”Ai greșit Tessa, așa de tare!” Lovește peretele cu pumnul.
Știam că se va întâmpla și asta și sincer, sunt surprinsă că a durat atât. Sunt recunoscătoare că a ales să lovească perete ăla, sunt sigură că, cărămida îi va învineți mai tare mâna.
”Doar lasă-mă în pace! Pleacă!” Se plimbă înainte și-napoi înainte să își izbească pumnii de perete, fără să lovească totul, slavă Domnului.
”Te iubesc.” Am spus brusc, trebuie să îl calmez, dar e așa de beat și mă intimidează.
”Nu se vede! Ai sărutat un alt nenorocit de tip! Apoi l-ai adus pe Zayn acasă la mine!”
Inima îmi tresare la auzul numelui lui Zayn. Harry l-a umilit.
”Știu... Îmi pare rău.” M-am luptat cu dorința de a-l certa pentru că a fost așa un ipocrit. Da, știu că ce am făcut a fost greșit, atât de greșit, dar eu l-am iertat când m-a rănit de nenumărate ori.
”Știi cât de nebun, cât de nervos mă face să te văd cu altcineva și tu mergi și faci câcatu ăsta!”
”Am spus că-mi pare rău, Harry.. ce mai vrei?”
Împinge scaunul când se aude o bătaie în ușă. Super, acum o să fie implicați și vecinii.
”Harry! Jur pe Dumnezeu că dacă o rănești!” E Zayn.
Se pare că, chiar își dorește să moară.
”Ai cinci secunde să pleci, Zayn, că dacă nu să mă ajute Dumnezeu de nu te omor!” Harry urlă. Venele de pe gâtul său se fac de un mov profund și începe semene cu un monstru.
”Nu plec, deschide ușa altfel chem poliția!” Zayn îl provocă.
”Spune-i să plece acum.” Harry îmi ordonă.
”Zayn... totul e bine. Doar pleacă te rog. E în regulă. O să te sun eu mâine.”
Harry se duce spre ușă, iar eu îi prind tricoul în mână.
”Ea n-o să-i sune și timpul tău a expirat.” Harry avertizează ieșind din strânsoarea mea și prinde mânerul ușii.
”N-o face Harry sau polițiștii vor veni.” Îl implor.
”De abia îl cunoști și cine dracu se crede să vină aici și încercând să facă pe personajul bun?”
”Un minut, atât și va pleca. Doar rămâi aici, doar dacă nu vrei să fii arestat.”
”Un minut.” Spune nervos.
Urăsc când e așa.
Când deschid ușa, Zayn se plimbă pe hol.
CITEȘTI
After 2
FanfictionAceasta este partea a doua (continuarea) din After. Relația lui Harry și Tessa va fi testată în moduri la care ea nu s-a așteptat niciodată, dar el știa deja asta. Original author © imaginator1D.