Alarma mea țipă prin cameră, iar capul începe să mă doară imediat. Când încerc să mă ridic sus sunt ținută în jos de ceva.... cineva. Oh nu. Mi-am deschis ochii ca să văd pielea familiară tatuată a lui Harry, era întins pe mine. Are capul pe stomacul meu și mâinile înfășurate în jurul taliei mele. Oh Dumnezeule. Ce dracu?!
Am încercat să-l dau de pe mine, dar el geme și își deschide încet ochii. Și-i închide din nou și se ridică de pe mine, împreunându-ne picioarele. Își deschide ochii și nu spune nimic, doar mă privește ca și cum sunt un fel de pradă. Imaginea lui Harry pătrunzându-mă necruțător și eu strigându-i numele joacă prin gândurile mele. La ce dracu mă gândeam?
Vreau să spun ceva dar sicer, n-am nici o idee ce. Pe dinăuntru sunt speriată, parcă mă topeam. În timp ce îmi simte încercările, se dă jos din pat luând cearșaful cu el ca să și-l înfășoare în jurul corpului gol. Oh Doamne. Se așează pe pat uitându-se la mine stând pe pat, îmbrăcată doar într-un sutien.
”Spune ceva.” el instructă.
”Eu... Nu știu ce să zic.” am recunoscut. Nu pot să cred ce s-a întâmplat, nu pot să cred că Harry e aici în Seattle. În patul meu, dezbrăcat.
”Îmi pare rău.” spune, capul căzându-i între mâini.
Capul mă doare de la consumul de alcool pe care l-am consumat cu câteva ore în urmă și de la faptul că m-am culcat cu Harry noaptea trecută.
”Ar trebui să-ți fie.” am spus, el strângându-se de păr.
”Tu m-ai sunat.”
”Nu ți-am spus să vi aici.” am spus, încă nu m-am decis cum să mă descurc cu asta. Nu m-am decis dacă vreau să mă cert cu el, să îl dau afară sau să încerc să mă comport ca un adult.
”Erai beată și am crezut că aveai probleme și Trevor a fost aici.” îmi spune în timp ce mă duc în baie.
Am pornit dușul uitându-mă în oglindă. Pe gâtul meu e o urmă roșie, vineție. La dracu. În timp ce îmi pun degetele peste urma sensibilă, mintea îmi fuge la cum limba lui Harry călătorea pe pielea mea. S-ar putea să fiu încă puțin în stare de ebrietate, pentru că nu pot gândi bine acum. Am crezut că merg mai departe și uite că aici e în camera mea și aici sunt cu o urmă imensă pe gât ca și un adoleșcent sălbatic.
”Tessa?” spune și intră în baie în timp ce intru în apa fierbinte.
Eu stau liniștită în timp ce apa caldă îmi ridica păcatele.
”Ești... Ești în regulă cu ce s-a întâmplat noaptea trecută?” vocea lui se sparge.
De ce se poartă așa ciudat? M-am așteptat la rânjetul lui încrezut sau la comentarii obraznice din secunda în care ochii i s-au deschis.
”Eu.. Nu știu. Nu, nu sunt.” i-am spus.
”Mă urăști... Știi, mai mult ca înainte?”
Vulnerabilitatea din vocea lui mă apasă la inimă dar trebuie să rămân serioasă. Totul e oribil, doar ce începeam să uit de el. Ba nu. Conștiința mea mă batjocorește dar o ignor.
”Nu, e cam la fel.” i-am spus.
”Oh.” spune, mi-am clătit părul încă o dată înainte de a închide apa.
”N-am vrut să profit de tine, jur.” spune. Am luat un prosop de pe raftul mic înfășurându-l în jurul corpului meu. Stă sprijinit de ușă doar în boxerii lui, pieptul și gâtul său plin cu pete roșii exact ca al meu. Nu o să mai beau vreodată.
CITEȘTI
After 2
FanfictionAceasta este partea a doua (continuarea) din After. Relația lui Harry și Tessa va fi testată în moduri la care ea nu s-a așteptat niciodată, dar el știa deja asta. Original author © imaginator1D.