Tessa's POV.
Voiam să mă schimb în blugi înainte să merg la Canal Street Tavern, dar mă răzgândesc. Îmi place cum mă simt în rochia galbenă. Îmi iau un cardigan peste și port o pereche de colanți pe dedesubt, pentru a-mi ascunde picioarele de aerul rece din Ianuarie, dar îi pun înapoi la loc. Mi-am schimbat stilul de îmbrăcăminte din prima lună la WSU. Nu voi fi vreodată un model, dar nu mă mai îmbrac așa cum o făceam înainte. Sunt chiar între vechiul meu stil și stilul unui adolescent normal de nouăsprezece ani.
Momentul în care Karen pleacă pentru a-l duce pe Liam la aeroport, am simțit-o imediat. Am simțit singurătatea cuprinzându-mă, dar trebuie să o ignor. Trebuie. Mă simt bine. După ce mi-am reconturat ochii, am mers la parter pentru a-mi lua un pahar cu apă înainte să plec, pentru a-i întâlni pe toți la Canal Street.
Ken s-a aplecat peste tejgheaua din bucătărie, rupând folia de pe brioșa albastră, glazurată.
”Hei, Tessa.” Zâmbește, luând o mușcătură mică.
”Ia una.” Îmi spune și eu iau una.
”Brioșele sunt bune pentru suflet.” Obișnuia să îmi spună bunica mea. Dacă îmi doresc ceva, este ceva pentru sufletul meu.
”Mulțumesc.” Zâmbesc, înainte de a linge partea de sus a brioșei.
”Nu îmi mulțumi mie, mulțumește-i lui Karen.”
”O voi face.” Brioșa asta are un gust incredibil. Poate pentru că, nu am mâncat aproape deloc în ultimele nouă zile sau poate pentru că, brioșele sunt cu adevărat bune pentru suflet, neluând în considerare faptul că, am terminat-o în mai puțin de două minute.
”Pleci undeva?” Întreabă Ken.
”Da, voi merge să-l văd pe... cineva care știu că, cântă într-o trupă.” Habar n-am de ce l-am mințit pe Ken, și mă simt teribil, dar nu pot să mă întorc și să îi spun că l-am mințit.
Nu l-am mințit, doar nu i-am spus esenţialul. E o diferență. Corect?
Ken este directoreul universității, practic, are cea mai multă putere din campus, așa că este șeful profesorului Soto, dar nu e nimic greșit în a mă duce să îl ascult cântând, așa că ar fi trebuit să îi spun, dar nu am făcut-o. Mă gândesc prea mult la asta.
”Sună distractiv. Și eu am fost într-o trupă odată.” Îmi spune.
”Serios?” Spun, cu gura căscată, pentru un moment mă uit lângă mine și aștept un comentariu sarcastic din partea lui Harry.
Durerea încă există, constantă în sufletul meu, dar nu mă va distruge.
”Da, la liceu. Eu și Christian, împreună cu alți câțiva prieteni, formam o trupă. Am supraviețuit doar pentru o săptămână, cred că nimănui nu îi plăcea stilul nostru, presupun.” Râde, iar eu zâmbesc la gândul că, Ken și Christian au fost într-o trupă, nu pare posibil.
”Stilul vostru?” Întreb.
"Eram cam siropoşi şi tocilari." Râde, înainte de a lua o înghițitură din lapte.
”Voi?” Îl tachinez, iar el râde din nou.
Mereu mă alătur lui când râde, dar acum nu pot. Nu am starea necesară pentru a râde. Mă simt ca și cum nu aș mai putea râde din nou.
”Sper să te simți bine în seara asta, o meriți.” Tatăl lui Harry îmi spune.
”Mulțumesc, și eu sper asta.”
”Va fi ușor și vei găsi pe cineva care va fi capabil să te iubească.” Spune, iar stomacul mi se întoarce pe dos.
Nu vreau să mă întorc la asta, vreau să merg mai departe.
CITEȘTI
After 2
FanfictionAceasta este partea a doua (continuarea) din After. Relația lui Harry și Tessa va fi testată în moduri la care ea nu s-a așteptat niciodată, dar el știa deja asta. Original author © imaginator1D.