Capitolul 150.

10.4K 314 99
                                    

Harry's POV.


”Nu cred că e o idee bună.” I-am șoptit Tessei.

Se întoarce către mine și-și pune degetul arătător peste buzele mele ca să mă reducă la tăcere.

”Ce s-a întâmplat Harry, ți-e frică de o provocare micuță.. sau de fapt te temi de adevăr?” Molly yâmbește viclean. Târfa dracului.

”Tu ești cea care trebuie să se teamă.” Tessa mârâie, luându-mă prin surprindere.

”Serios?” Molly își ridică sprânceana.

”Bine.. bine.. calmați-vă.” Niall spune.

Mă bucuram să privesc cum Tessa îi arată care-i e locul lui Molly, dar nu vreau ca Molly să ducă totul prea departe. Tessa e mult mai sensibilă și fragilă decât Molly, iar ea ar spune orice ca s-o rănească pe Tessa.

”Cine începe?” Tristan întreabă.

”Eu.” Tessa ridică mâna.

O Doamne, va fi un nenorocit de dezastru.

”Cred că voi fi eu prima.” Steph intervine.

Tessa oftează dar rămâne tăcută, aducându-și un pahar la buze. Buzele îi sunt de culoare roz datorită băuturii de cireșe și știu că nu ajută, dar tot ce pot face e să mi le imaginez în jurul meu..

”Harry, adevăr sau provocare?” Steph mă distrage de la gândurile mele perverse.

”Eu nu joc.” I-am spus.

”De ce nu?” Întreabă.

”Nu vreau, am jucat destule jocuri d-astea.” Am mârâit.

”Nu-i adevărat.” Murmură Molly.

”Nu la asta s-a referit, vezi-ți de treabă.” Tristan îmi ia apărarea.

De ce i-am tras-o lui Molly vreodată? E sexy și blow job-urile pe care mi le dădea erau bunicele, dar e al naibii de enervantă. Amintirile cu ea îmi provoacă greață, așa că o înlocuiesc pe ea cu Tessa.

”Bine, Niall. Adevăr sau provocare?” Steph întreabă.

”Provocare.” Răspunde.

”Hm.. Te provoc să te duci să o săruți pe blonda cu tricou albastru.” Steph arată către o fată înaltă cu un ruj roșu sclipitor.

”Nu o pot săruta pe prietena ei la schimb?” Imploră.

Fata de lângă cea blondă are părul creț lși ung și culoarea pielii de un crem închis. Este mult mai frumoasă decât prima, iar de dragul lui Niall sper că Steph îi va permite să o sărute pe cealaltă.

”Nup, doar pe blondină.” Steph râde.

”Ești rea.” El geme și toată lumea râde când se îndreaptă spre fată.

Provocându-se unii pe alții să facă lucruri stupide e doar inutil. Nu am mințit niciodată, dar până acum nu am vrut să sărut doar o singură persoană. Nu vreau să mai sărut pe nimeni altcineva de acum încolo, cu excepția Tessei.

Niall se întoarce înapoi cu ruj roșu pe buze, acum știu de ce Tessa urăște de obicei jocurile astea.
Când Niall îl provoacă pe Tristan să bea dintr-un pahar de bere care a mai fost folosit ca și scrumieră, rămân de o parte și nu mă bag. Îmi înfășor degetele în părul Tessei, răsucindu-le și jucându-mă cu ele. Ea își acoperă fața cu mâinile când Tristan face o glumă și Steph țipă. După câteva provocări absurde, vine rândul Tessei.

After 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum