Din fericire nu a nins trei zile, singura dovadă că zăpada a căzut sunt nămeții negrii de pe trotuar. Mă uit pe fereastra mare de sticlă din holul de la Vance în timp ce-l aștept pe Harry să mă ia.
Ca să mă enervez și mai tare, a insistat să mă conducă la muncă în fiecare zi după toate cele întâmplate cu Trevor. Sunt încă surprinsă că am reușit să-l calmez pe Harry. Nu știu ce m-aș fi făcut dacă l-ar fi atacat pe Trevor în propriul birou, Kimberly ar fi chemat paza iar Harry ar fi fost arestat.
Harry ar fi trebuit să fie aici, la patru și jumătate și acum e cinci și un sfert. Aproape toată lumea a plecat și mai multe persoane s-au oferit să mă conducă acasă, inclusiv Trevor care a păstrat distanța față de mine după scena lui Harry. Nu vreau ca lucrurile să fie tensionate între noi doi și mi-aș dori să fim în continuare prieteni, în ciuda condiției lui Harry de a sta departe de el.
În cele din urmă Harry oprește mașina în parcare, iar eu ies afară în aerul rece. Este puțin mai cald decât zilele trecute, soarele cu dinți străduindu-se să dea căldură, dar nu suficientă.
”Îmi pare rău că am întârziat, am adormit.” Mi-a spus când am intrat în mașina călduroasă.
”E în regulă.” Îl asigur și mă uit pe fereastră.
Am puține emoții datorită Anului Nou, nu vreau să adaug ceartă cu Harry pe lista mea de stres. Nu ne-am decis ce vom face încă, și chestia asta mă înnebunește, vreau să știu detaliile și toate planificările pe seara asta.
Am stat să mă gândesc dacă să îi răspund lui Steph la mesaj, sau nu. O parte din mine vrea să o vadă, să le arate tuturor că nu mă distruge, m-a umilit într-adevăr, dar sunt mult mai puternică decât cred alții. Acestea fiind spuse, cealaltă parte din mine crede că va fi incredibil de incomod să fiu prin preajma găștii lui Harry.
Nu știu cum va acționa Harry în jurul lor, mă tem că totul va fi diferit acum că nu o să mai fim doar noi doi. Ce se va întâmpla dacă mă va ignora tot timpul sau dacă Molly va fi acolo ? Sângele meu fierbe la gândul ăsta.
”Ești supărată pe mine?” Întrebarea lui Harry mă trezește din gândurile mele amare în legătură cu Molly.
”Nu, de fapt nu e mare scofală.” I-am spus.Mâna lui se mută de pe volan pe coapsa mea și mi-o strânge puțin.
”Unde vrei să mergem?” Întreabă.
Am menționat mai devreme că am nevoie de ceva de purtat, indiferent unde vom merge.
”E bine și la Mall. Trebuie să ne decidem unde să mergem ca să știu ce să îmi cumpăr.”
”Vrei să stai cu toată lumea sau să fim doar noi doi? Încă vreau să rămânem în casă.”
”Nu vreau să stau în casă, facem asta tot timpul.” Zâmbesc.Îmi place să stau cu Harry, dar mereu facem asta, în fiecare zi de fapt uneori mi-e teamă să nu se plictisească de mine.
Când ajungem la mall, Harry mă lasă la intrarea de la Macy și mă grăbesc înăuntru. Între timp mă alătur rafturilor nesfârșite cu rochii. Am deja trei pe brațul drept.
”Ce-i asta?” Harry se strâmbă la rochia galbenă.
”O rochie. Nu-ți place?”
”Nu, culoare e hidoasă. ” Spune.
”Toate culorile o să ți se pară hidoase, exceptând negrul.”
El ridică din umeri la declarația mea și își rulează degetul de-a lungul unui material auriu de dedesubt.
CITEȘTI
After 2
FanfictionAceasta este partea a doua (continuarea) din After. Relația lui Harry și Tessa va fi testată în moduri la care ea nu s-a așteptat niciodată, dar el știa deja asta. Original author © imaginator1D.