Harry's POV.
"Hei." i-am spus lui Liam, care mi-a deschis uşa lăsându-mă să intru.
"Hei?" întreabă.
Mi-am pus mâinile în buzunare, nesigur de ceea ce să spun sau să fac.
"Tessa nu e aici." spune mergând în sufragerie.
"Da... Ştiu. E în Seattle." am spus urmărindu-l.
"Deci.." ştiu că vrea să ştie de ce dracu sunt aici.
"Eu.. uhm.. ei bine eu am venit să vorbesc cu tine.. sau cu tata, adică Ken. Sau cu mama ta." Am trăncănit.
"Să vorbim? Despre ce?" a luat semnul de carte din cartea sa începând să citească. Vreau să îi smulg cartea din mâini şi să i-o arunc în foc, dar asta nu mă va aduce nicăieri.
"Tessa." am spus încet. M-am jucat cu cercelul din buză, în timp ce aşteptam să râdă.
S-a uitat la mine închizându-şi cartea.
"Lasă-mă să lămuresc asta... Tessa nu vrea să aibă de-a face cu tine şi tu eşti aici să vorbeşti cu mine? Sau cu tatăl tău, chiar cu mama?" spune.
"Da.. Cred că asta fac." începe să mă irite.
"Bine... şi ce crezi că aş putea face pentru tine? Nu cred că ar trebui să mai vorbească cu tine din nou şi sincer nu pot să cred că încă încerci, am crezut că ai trecut mai departe deja."
"A trecut doar o săptămână." am spus.
"Da, o săptămână în care s-a mutat din apartament şi s-a ascuns de tine într-o cameră de hotel."
"Nu se ascundea de mine." am spus printre dinţi.
"Ei bine, sigur nu fugea spre tine." spune.
"Nu mai fii aşa un nemernic. Ştiu că am greşit dar o iubesc, Liam. Şi ştiu că şi ea mă iubeşte, acum e doar rănită."
Ia o gură mare de aer frecându-şi bărbia cu degetele.
"Nu ştiu Harry, ce ai făcut e de neiertat. Ai umilit-o şi ea a avut încredere în tine."
"Ştiu.. Ştiu. La dracu, nu crezi că ştiu asta?"
"Ei bine dacă ai venit aici pentru ajutor cred că înţelegi cât de încurcată e situaţia asta." oftează.
"Deci cxe crezi că ar trebui să fac? Nu-mi spune asta ca un prieten, dar ca... ştii tu, fiul vitreg al lui tata?"
"Vrei să zici frate vitreg? Fratele tău vitreg." zâmbeşte.
Mi-am dat ochii peste cap, el râzând.
"Ei bine, a vorbit cu tine?" întreabă.
"Da... De fapt am mers până în Seattle noaptea trecută şi m-a lăsat să stau cu ea." i-am spus.
"Ce?" e evident surprins.
"Da, a fost beată. Adică foarte beată şi practic m-a făcut s-o fut." i-am observat expresia şocată la alegerea mea de cuvinte.
"Scuze... M-a făcut să mă culc cu ea. Ei bine nu chiar m-a făcut pentru că şi eu voiam, adică cum să spun nu... e aşa de.."
"Okay! Okay!! Am înţeles, Doamne." el gesticulează.
"Deci oricum, în dimineaţa asta am spus nişte rahaturi pe care nu trebuia să le spun pentru că mi-a spus că a sărutat pe altcineva."
"Tessa a sărutat pe altcineva?" e evident că nu îi vine să creadă.
CITEȘTI
After 2
FanfictionAceasta este partea a doua (continuarea) din After. Relația lui Harry și Tessa va fi testată în moduri la care ea nu s-a așteptat niciodată, dar el știa deja asta. Original author © imaginator1D.