”Mamă, haide să-i dăm niște spațiu. E timidă.” Harry își minte mama în timp ce ea mă îmbrățișează pentru a patra oară.
”Ai dreptate, îmi pare rău. Doar că sunt atât de bucuroasă că te-am întâlnit în sfârșit. Harry mi-a spus atâtea despre tine.” Ea spune, dând din cap. Simt cum obrajii mi se înroșesc în timp ce se dă cu un pas în spate. Sunt surprinsă că știe că exist, am crezut că mă va ține un secret ca de obicei.
”E în regulă.” Am reușit să spun la cât de îngrozită sunt.
”Pot.... Să uhm.. Vorbesc cu tine în dormitor pentru o secundă?” Harry se bâlbâie.
Am aprobat dându-i mamei lui Harry un zâmbet mic înainte să-l urmez în dormitorul pe care odată-l împărțeam.
”Ce dracu?” Am spus încet închizând ușa.
”Știu.. Îmi pare rău. Nu i-am putut spune ce s-a întâmplat. Nu i-am putut spune ce am făcut.” Spune și se așează pe pat.
”Ești aici ca să.. știi tu, să rămâi?” Vocea sa are mult mai multă speranță decât pot suporta.
”Nu..”
”Oh.”
Am oftat punându-mi degetele prin păr, un obicei pe care l-am luat de la Harry, cred.
”Ei bine ce-ar trebui să fac?” L-am întrebat.
”Nu știu... Nu mă așteptam să te prefaci pentru mine sau ceva.. Am nevoie doar de puțin timp ca să-i spun.” Spune cu un oftat lung.
”Nu știam că vei fi aici.” Îmi spune cu durere în ochi.
”Nici eu nu știam că vei fi aici, credeam că mergi în Londra.”
”M-am răzgândit nu voiam să merg fără...” Spune.
”E vreun moriv pentru care nu i-ai spus că nu mai suntem împreună?” L-am întrebat. Nu știu dacă vreau să îi aud răspunsul.
”Era așa de fericită că am găsit pe cineva, nu vreau să ruinez asta pentru ea.”
Îmi amintesc când Ken mi-a spus că nu s-a gândit niciodată că Harry va fi capabil să fie într-o relație, și avea dreptate. Cu toate acestea, nu vreau să îi stric timpul mamei lui Harry aici. Nu fac asta pentru Harry, ci pentru mama lui.
”Bine. Îi poți spune oricând ești pregătit. Nu-i spune despre pariu.” I-am spus. Știind detalile cum fiul ei ruinat prima și probabil singura relație singur o va răni.
”Serios? Ești în regulă cu faptul că ea va crede că suntem împreună?” Pare mult mai surprins decât ar trebui. Am aprobat.
”Mulțumesc. Am fost sigur că te vei certa cu mine chiar în fața ei.” Lasă afară o respirație adâncă.
”Nu aș face așa ceva.” Am spus, vorbind serios. Nu contează cât de nervoasă am fost vreodată pe Harry, nu i-am spus niciodată secretele.
”Trebuie doar să îmi termin de spălat hainele și după voi pleca. Am crezut că nu vei fi aici așa că am crezut că e mai bine să stau aici în loc să stau la hotelul ăla.” Am dat din umeri incomod. Suntem în cameră deja de prea mult timp.
”Nu ai unde să mergi, nu-i așa?” Întrebă.
”Mă pot duce la mama dacă vreau. Doar că nu vreau să merg.” Am recunoscut. ”Dar hotelul ăla nu e chiar așa de rău, doar puțin scump.” Asta e cea mai civilizată conversație pe care Harry și cu mine am avut-o în ultima săptămână.
CITEȘTI
After 2
FanfictionAceasta este partea a doua (continuarea) din After. Relația lui Harry și Tessa va fi testată în moduri la care ea nu s-a așteptat niciodată, dar el știa deja asta. Original author © imaginator1D.