Capitolul 149.

9.8K 294 41
                                    

Ascultaţi melodia în timp ce citiţi. Lectură plăcută. :) xx

Harry's POV.

"Mereu te găsesc." Spun.

E adevărat, mereu o găsesc şi la figurat şi literalmente.

Nu îmi vine să cred că am venit aici ca să o găsesc pe Tessa cu Zayn, stând aici şi vorbind despre cum s-a ascuns de mine. E o prostie. Se prinde de Zayn ca să se stabilizeze, iar eu păşesc peste iarba îngheţată ca să mă apropii de ei. 

"Harry." Tessa scheună, evident surprinsă de prezenţa mea.

"Mda, Harry." O îngân.

Zayn se îndepărtează de ea, iar eu încerc să rămân calm. De ce dracu' e aici, singură, cu Zayn? I-am specificat să rămână înăuntru, în bucătărie. Când am întrebat-o pe Steph unde dracu' e Tessa, tot ce a spus a fost "Zayn". După cinci minute de căutat prin toată nenorocita aia de casă m-am decis să caut şi afară. Şi uite-i aici. Împreună.

"Trebuia să rămâi în bucătărie, iubire." Am adăugat cuvântul ăsta ca să-mi mai înmoi tonul dur.

Dacă o să izbucnesc s-ar putea să încerce să plece cu el şi asta s-a întâmplat deja, de prea multe ori. Nu o să permit să se întâmple asta şi în seara asta. Am făcut ce-am putut ca să îmi ţin temperamentul în frâu.

"Şi tu trebuia să vii înapoi repede." Contraatacă.

Am oftat, luând o gură mare de aer înainte de a vorbi din nou. Mereu reacţionez după primul impuls pe care-l am şi încerc să nu mai fac asta. Dar futai, ea face totul mai dificil.

"Hai să mergem înăuntru." I-am spus, aplecându-mă ca să o apuc de mână.

Trebuie să o îndepărtez de Zayn şi sincer, şi eu trebuie să mă îndepărtez de el. Deja l-am bătut măr o dată şi nu m-ar deranja să o fac din nou.

"O să-mi fac un tatuaj." Îmi spune, iar eu o dau jos de pe zid.

"Ce?" E cumva beată?

"Mda.. Ar trebui să vezi noul tatuaj al lui Zayn. E aşa de frumos. Arată-i-l, Zayn." Zâmbeşte.

De ce dracu' se uita Tessa la tatuajele lui şi cât de mult am pierdut din conversaţia lor? Ce mai făceau? Ce îi mai arăta? A vrut-o mereu, încă din prima zi în care a cunoscut-o, exact ca mine. Diferenţa e că el chiar o plăcea, iar eu doar voiam să o fut. Dar, am câştigat, m-a ales pe mine.

"Nu cred că.." Zayn începe. Pot să văd cât de inconfortabil e, la fel şi Tessa.

"Haide, arată-mi-l." Îi ordon.

Spre îngrozirea şi enervarea mea, îşi ridică tricoul şi îi văd bandajul. Tatuajul în sine e chiar mişto, dar nevoia de a-i arăta rahatul ăsta Tessei mele, mă enervează.

"Nu-i tare? Vreau şi eu unul. Cred că vreau o faţă zâmbăreaţă." Rânjeşte.

Nu vorbeşte serios. Mi-am pus piercing-ul din buză între dinţi ca să mă abţin de la râs. Câtva din enervarea mea dispare când aud ideea ei ridicolă de a îşi face un tatuaj.

"Eşti beată?" O întreb.

"Poate." Chicoteşte.

Super.

"Cât ai băut?" O întreb, eu am băut două băuturi şi îmi pot da seama că ea a băut mai mult.

"Nu ştiu... tu cât ai băut?" Mă tachinează, ridicându-mi în sus tricoul. Îşi pune mâinile reci pe pielea mea fierbinte şi tresar înainte ca ea să-şi pună capul pe pieptul meu. Vezi Zayn, e a mea. Nu a ta, a nimănui, doar a mea.

After 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum