Am intrat în mașina lui încercând să nu observ mirosul familiar al lui Harry, care umplea spațiul mic. Se urcă în scaunul șoferului de lângă mine și pornește mașina.
”Îți e frig?” întreabă.
”Mda.” am răspuns și el pornește căldura.
”Nu ai nici un drept să vi aici.” i-am spus, reamintindu-mi că n-ar trebui să fiu cu el în mașină.
”Altfel nu vorbeai cu mine.” spune ca și cum declarația sa nu e complet trăsnită. Mi-am ținut ochii concentrați pe fereastră.
”Cum am spus, te evit pentru un motiv Harry.”
”Știu iubito, îmi lipsești așa de mult.”
Inima îmi tresare la cuvântul ”iubito” dar l-am ignorat.
”Doar ce m-ai văzut ieri, și nu-mi mai spune așa. Întoarce aici, hotelul e exact la colț.”
”Nu pot să cred că stai într-un hotel.” își pune mâna peste păr.
”Mda... nici eu.”
”Poți sta la apartament, o să mă întorc la casa frăției sau ceva.”
”Nu.” chiar dacă aș iubi să stau acolo, nu dau înapoi. Am fost atât de puternică, ei bine mai puternică decât am crezut că pot fi și nu ruinez totul acum.
”Nu mai fi așa de dificilă.”
”Dificilă? Nu ești serios! Nici măcar n-ar trebui să vorbesc cu tine! N-ar trebui să fiu lângă tine!” mi-am ridicat vocea.
”Vrei să te calmezi? Acum, ce e în neregulă cu mașina ta? Și de ce stătea el aici?”
”Nu știu ce e în neregulă cu mașina mea.” am mormăit. Nu-i răspund în legătură cu Trevor, nu e treaba lui.
”O să mă uit la ea.” declară și-și parchează mașina lângă a mea.
”Nu, o să sun pe cineva. Doar pleacă.” m-am dat jos din mașină. Sunt sigură că ar putea detecta problema și să o rezolve ușor dar nu vreau să facă asta. Se poartă ca și cum nimic nu s-a întâmplat și e enervant.
”Nu, am spus că o să mă uit la ea.” răspunde nepoliticos și eu îmi dau ochii peste cap. Încerc să mă concentrez doar pe o emoție cu el, furie. Dacă nu sunt nervoasă atunci voi fi supărată și nu vreau să fiu un dezastru plângăcios în fața lui. Nu din nou.
Se dă jos din mașină și eu merg spre birou ca să închiriez camera pentru o altă noapte. Evident că i-am auzit cizmele lui Harry târându-se prin restul de zăpadă rămasă. Când deschid ușa, un clopoțel sună, evident uimindu-l pe bărbatul mic din spatele biroului.
”O altă noapte?” întreabă și Harry intră în spatele meu.
”Tessa, nu trebuie să stai o altă noapte. Nu voi sta la apartament, doar stai acolo și eu o să mă duc altundeva.” Harry spune.
L-am ignorat pe Harry și recepționistul se uită înainte și înapoi între Harry și mine.
”Da, o altă noapte.” i-am răspuns dându-i cardul meu de credit.
Harry îl ia din mâna mea dar i l-am smuls din mână înainte să poată face ceva cu el. Pot spune că recepționistul e incomod uitându-se la cearta noastră, încearcă să se uite oriunde doar la noi nu.
”Oprește-te.” am spus și Harry își dă ochii peste cap.
”Ăsta e vreun joc pentru tine, să vezi cât de mizerabilă mă poți face?” l-am întrebat și el ia un pas înapoi ca și cum l-aș fi împins. Nu vreau să cauzez o scenă într-un hol de hotel dar o voi face dacă trebuie.
CITEȘTI
After 2
FanfictionAceasta este partea a doua (continuarea) din After. Relația lui Harry și Tessa va fi testată în moduri la care ea nu s-a așteptat niciodată, dar el știa deja asta. Original author © imaginator1D.