Capitolul 173.

6.7K 310 81
                                    

Tessa's POV.

Zayn îşi pune imediat mâna pe obrazul meu, făcându-mi pielea de pe ceafă să se ridice şi mă trage de braţ ca să mă aducă mai aproape de el. Mă lovesc cu genunchiul de volan, în timp ce eu mă urc peste el şi mă înjur în gând, pentru că aproape am ruinat momentul, dar el nu pare să observe, în timp ce îşi înfăşoară braţele în jurul spatelui meu, aducându-mă lângă pieptul său, eu fiind complet îmbujorată. Gurile noastre se mişcă deodată, iar eu îmi pun braţele în jurul gâtului său.

Gura sa e străină pentru mine, nu e ca şi a lui Harry.. limba lui nu se mişcă în acelaşi fel, nu trece peste a mea şi nu îmi trage buza inferioară între dinţii săi, precum făcea Harry.

Opreşte-te, Tessa. Ai nevoie de asta, trebuie să nu te mai gândeşti la Harry. Cu siguranţă că, acum e cu vreo fată în pat, poate chiar cu Molly. Oh Doamne, dacă e cu Molly..

"Ai putea fii fericită tot timpul, nu doar câteodată." Zayn tocmai a spus.

Ştiu că are dreptate, ar fi fost mai bine dacă ar fi câştigat el. Merit asta, merit să fiu fericită. Am suferit destul şi m-am descurcat prea mult cu prostiile lui Harry, iar el nici măcar nu a încercat să vorbească cu mine. Doar o persoană slabă ar fugi înapoi la o persoană care a călcat-o în picioare de nenumărate ori. Nu pot fi aşa slabă, trebuie să fiu puternică şi să trec mai departe. Sau cel puţin să încerc.

Mă simt mai bine acum, mai bine decât m-am simţit în cele nouă zile. Nouă zile nu pare a fi mult, doar până ce îţi petreci cele nouă zile numărându-ţi fiecare secundă din mizerie, aşteptând pe cineva care nu mai vine. Cu braţele lui Zayn în jurul meu, pot să respir în sfârşit, pot vedea lumina de la sfârşitul tunelului.

Zayn a fost mereu aşa de bun cu mine şi mereu a fost acolo pentru mine. Îmi doresc să fi câştigat el, îmi doresc să mă fi îndrăgostit de el şi nu de Harry, pentru că aşa nu s-ar mai fi întâmplat chestiile astea.

"Doamne, Tessa.." Zayn geme, iar eu îl trag de păr.

Îl sărut mai tare.

"Aşteaptă.." Spune în gura mea, iar eu mă retrag uşor.

"Ce e asta?" Se uită în ochii mei.

"Nu.. Nu ştiu?" Îmi tremură vocea şi nu mai am aer.

"Nici eu.."

"Îmi pare rău.. Doar că, sunt emotivă şi am trecut prin multe şi ce mi-ai spus tu, m-a făcut.. nu ştiu, nu ar fi trebuit să fac asta." Mă uit în altă parte şi mă dau jos din poala lui, aşezându-mă din nou în scaunul pasagerului.

"N-ai de ce să îţi pară rău.. Doar că nu vreau să înţeleg ceva greşit, ştii? Vreau să ştiu ce înseamnă asta pentru tine." Îmi spune.

Ce înseamnă asta pentru mine?

"Nu cred că îţi pot răspunde la asta, nu încă.. eu.."

"Aşa credeam şi eu." Pare destul de nervos.

"Doar că, nu ştiu.."

"E în regulă, înţeleg. Încă îl iubeşti."

"Au trecut doar nouă zile, Zayn. Nu mă pot abţine."

Continui să fac câte o prostie mai mare decât ultima.

"Ştiu, nu spun că poţi sau că o să te opreşti din a-l iubi, doar că nu vreau să fiu doar de umplutură. Doar ce am început să ies cu cineva, nu am mai ieşit la întâlniri de când te-am întâlnit pe tine şi în sfârşit am întâlnit-o pe Rebecca, apoi când am văzut cum ai reacţionat când ai văzut că, în sfârşit ies cu cineva, am început să mă gândesc.. Ştiu că sunt un idiot, dar am început să mă gândesc că, nu voiai ca eu să trec mai departe sau ceva."

After 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum