”Nu ne-am mai văzut demult, Harry.” Molly zâmbește.
”Dap.” Harry mai ia o înghițitură din pahar, iar ea se uită din nou la mine.
”Oh, nu te-am văzut Tessa.” Remarcă sarcastic.Am ignorat-o, iar Niall îmi întinde o altă băutură, e evident că nu o să reuşesc să-l recapăt pe cel de la Harry.
”Ți-a fost dor de mine?” Molly întreabă.
Este mult mai îmbrăcată decât de obicei, dar tot e sumar îmbrăcată. Tricoul ei negru e rupt în faţă, intenționat presupun. Pantalonii roșii îi sunt incredibili de scurți, cu găuri ce scot la iveală pielea sa palidă.
”Nup.” Harry spune evitând contactul vizual.Îmi aduc paharul la buze ca să-mi ascunde rânjetul.
"Sunt sigură că ţi-a fost." Răspunse.
”Du-te dracului.” El mârâi.
”Doamne, cineva e chiar nervos.” Își dă ochii peste cap.
”Să mergem, Tessa.” Harry mă prinde de mână și mă ia de acolo.
Am mers în camera de zi, lăsând-o pe Molly bosumflată și pe Niall râzând în hohote, în bucătărie.
”Tessa!!” Steph țipă și sare de pe una din canapele.”La naiba, fato. Arăți atât de sexy! Uau!” Mă complimentează.
”Chiar aș purta aia!” Steph adaugă.
”Mulțumesc.” Zâmbesc.
E un pic ciudat să o văd pe Steph, dar nu la fel de ciudat precum e cu Molly. Sincer, mi-e dor de Steph și sper ca în această seară să găsesc o oportunitate ca să reclădesc prietenia noastră.”Mă bucur că ai venit.” Mă îmbrățișează.
”Mă duc să vorbesc cu Louis, rămâi aici.” Harry mă instruiește înainte de a pleca.
”Nepoliticos ca întotdeauna.” Râde cu glas tare odată cu muzica, ce acoperă vocile petrecăreților.
”Da.. unele lucruri nu se schimbă niciodată.” Am zâmbit înghiţind restul băuturii din pahar.
Nu-mi place să mă gândesc la asta, dar gustul de cireșe îmi aduce aminte de sărutul cu Zayn. Buzele îi erau aşa reci și dulci. Pare a fi o altă lume, o altă Tessa, împărțind un sărut cu el. Steph își pune mâna pe umărul meu ca și cum mi-ar citi gândurile.
”Şi Zayn e aici. V-ați mai întâlnit după.. știi tu?” Întreabă, arătând cu degetul către un băiat cu părul brunet.
”Nu, nu m-am mai văzut cu nimeni de fapt. Cu excepția lui Harry.”
”Zayn s-a simțit ca un măgar în tot timpul ăsta. Aproape mi-a părut rău pentru el.” Spune.
”Putem vorbi despre alt ceva, te rog?” O implor, ochii lui întâlnindu-i pe ai mei, iar eu mă uit în altă parte.
”Oh da, rahat, scuze. Mai vrei o băutură?” Întreabă.
”Da, sigur.” Zâmbesc, ca să micşorez tensiunea.
Mă uit prin bucătărie unde stătea Zayn mai devreme, dar acum a plecat.Mi-am mușcat partea interioară a obrazului, uitându-mă înapoi la Steph care se concentra pe paharul ei. Nimeni nu știe ce să spună.
CITEȘTI
After 2
FanfictionAceasta este partea a doua (continuarea) din After. Relația lui Harry și Tessa va fi testată în moduri la care ea nu s-a așteptat niciodată, dar el știa deja asta. Original author © imaginator1D.