"Tipul ăla.. cel de pe scenă.. e profesorul tău de religie?" Harry mă întreabă, în ciuda faptului că Steph i-a spus deja.
"Da." Îmi termin băutura şi încep să mă uit după alta.
"E într-o trupă? Cât de naşpa." Harry se lasă pe spate şi-şi dă ochii peste cap, bătând cu degetele pe masa din lemn.
"Sunt destul de buni, serios." Niall spune, evident testându-i răbdarea lui Harry.
"Cât de ciudat e că ai venit aici şi el cântă? Ce coincidenţă!" Liam îmi spune.
Mda, coincidenţă.
"El mi-a cerut să vin, s-aduc nişte prieteni cu mine." Explic, fără să mă uit la Harry.
Nu-i mare lucru, dar cu Harry, totu-i mare lucru.
"Mai vrea cineva încă o băutură?" Niall întreabă, ţinând sus ulciorul cu bere.
"Oh." Liam strâmbă din nas, iar eu îmi dau seama imediat la ce se gândeşte.
"N-ar trebui să te invite nicăieri, e profesor." Harry se încruntă, e evident nervos că a fost blocat afară şi poate şi că Zayn e aici.
"Nu-i chiar aşa. E un tip de treabă, Harry." Spun încet.
"Tu crezi că toată lumea e de treabă, eşti aşa naivă, Tess."
"E un profesor de colegiu, ar fi incredibil de neprofesional dacă ar fi ceva mai mult de atât. E doar un show. Atât."
"Sigur, Tessa." Harry mârâie.
"Oricum... hai să ne bucurăm de muzică." Zayn spune, uitându-se la Harry.
Îmi pun imediat mâna pe coapsa lui Harry, încercând să fac ca tensiunea să dispară, aerul e plin cu tensiune şi încep să ameţesc de la alcool. Harry se uită urât către Zayn pentru câteva secunde, dar nu spune nimic.
"O să ne întoarcem în zece minute!" Profesorul Soto ne anunţă prin microfon.
"Probabil încearcă să înveţe cum să cânte cum trebuie." Harry spune.
"Cum a fost meciul?" Îl întreb pe el şi pe Liam.
Cred că meciul n-a fost aşa rău, din moment ce Liam stă în faţa mea. Încă e ciudat că Liam e aici cu noi, nu ştiu de ce l-a adus Harry aici, dar mă bucur c-a făcut-o. Mi-aş dori să stea cu noi mai mult.
"A fost grozav, am câştigat." Liam radiază de fericire, apoi tuşeşte.
"Urăsc ţigările." Se plânge, iar eu aprob.
"Mi-ai lipsit." Mă las pe umărul lui Harry, pare să se relaxeze puţin.
"Serios?" Întreabă cu timiditate, un zâmbet formându-i-se pe faţă.
"Da." Spun şi simt cum îşi pune mâna peste a mea, pe piciorul său.
"Cât ai băut?" Mă-ntreabă.
"Nu asta din nou." Îmi dau ochii peste cap, jucăuş, luând o înghiţitură mare din paharul meu.
"Doar te-ntrebam." Buzele sale sunt periculos de aproape de urechea mea, destul de aproape încât să mă facă să tremur.
"Nu-mi dau seama în ce stare eşti acum." Spun, ca să mă poată auzi doar el.
"Nici eu. Sunt nervos că ai fost invitată aici de profesoru' tău şi sunt nervos că e şi el aici." Spune, ştiu că se referă la Zayn. "Dar, mi-a fost dor de tine şi acum sunt aici."
CITEȘTI
After 2
FanfictionAceasta este partea a doua (continuarea) din After. Relația lui Harry și Tessa va fi testată în moduri la care ea nu s-a așteptat niciodată, dar el știa deja asta. Original author © imaginator1D.