"Nu pot să cred că tu şi Harry locuiţi aici... cât de ciudat." Steph spune când ea şi cu Tristan ajung în apartament.
"Şi pentru mine e ciudat, câteodată." Recunosc.
"E chiar un loc frumos." Tristan îmi laudă locuinţa, iar eu zâmbesc.
"Mulţumesc."
"Deci care-i faza cu Liam şi Harry?" Steph întreabă.
Toţi stăm la masă în bucătărie.
"Ei bine se cam înţeleg, într-un fel. Şi i-am luat bilete la hockey lui Liam, de Crăciun, aşa că Harry a mers cu el." Explic.
"I-aţi luat bilete? Parcă sunteţi un cuplu căsătorit. De ce dracu' ar vrea Harry să îi cumepere ceva lui Liam de Crăciun?" Steph râde.
Nu m-am gândit la faptul că niciunul din prietenii lui Harry nu ştiu că Liam e fratele lui vitreg. Nu ştiu dacă l-ar deranja dacă ar şti, dar m-am decis să nu le spun. Niciodată nu pot şti ce l-ar enerva.
"Voiam să spun că eu am luat bilete pentru el, dar Harry era acolo când i le-am dat." Mint, încercând să schimb subiectul.
"Dacă mai aud pe cineva vorbind de căsătorie..." Mârâi, frecându-mi tâmplele cu degetele.
"Scuze, nici măcar n-o să te întreb de ce." Zâmbeşte, scoţându-şi o bere din geantă.
"Ai condus cu aia?" Întreb, îngrozită.
"Da, nu e deschisă." Steph râde şi răsuceşte partea de sus cu tricoul ei.
"Deci, pe cine ştii care va cânta la Canal Street?" Tristan mă întreabă.
"Profesorul meu, de fapt."
"Ce? Câţi ani are?" Întreabă.
"Douăzeci şi doi."
"Woah, e tânăr pentru un profesor." Steph mai ia o înghiţitură din bere.
"Mda şi e într-o trupă." Remarc.
"Te-a invitat în mod special să vii în seara asta?" Tristan întreabă, expresia schimbându-i-se.
"Da... adică nu. Mi-a spus să-mi aduc toţi prietenii, dar din moment ce nu am mulţi prieteni, voi doi sunteţi cei mai buni." Îi tachinez.
"Mersi, târfă. Ar trebui să-i sunăm pe toţi ca să vină cu noi!" Steph spune, fără să mai irosească timpul, scoţându-şi telefonul.
"Fără Molly." Adaug, iar ea cu Tristan încep să râdă.
"Sigur că nu, are ceva iubit nou acum, aşa că nu prea mai e mult prin preajmă, după ce-ai călcat-o-n picioare." Steph îmi spune şi toţi izbucnim în râs.
"Le trimit mesaj lui Zayn şi Niall acum. Louis a picat la două ore semestrul trecut, deci nu mai iese mult, nici măcar nu a mai organizat petreceri cum obişnuia." Tristan spune.
Ştiu că Harry nu va fi prea fericit că şi Zayn va fi invitat, dar n-am de gând să le spun să nu îl invite.
"Serios? Nicio petrecere la casa frăţiei?" Rămân gură-cască.
"Oh, încă sunt petreceri, doar că Louis nu mai e aşa implicat cum obişnuia să fie." Steph râde.
"Nici măcar nu ştiu la ce oră începe show-ul." Realizez, în timp ce Tristan aşteaptă să îi răspundă prietenii săi.
"Probabil la nouă, la ora asta încep show-urile de obicei." Tristan îmi spune.
"Te schimbi de hainele astea, corect?" Steph mă întreabă cu o expresie ciudată.
CITEȘTI
After 2
FanfictionAceasta este partea a doua (continuarea) din After. Relația lui Harry și Tessa va fi testată în moduri la care ea nu s-a așteptat niciodată, dar el știa deja asta. Original author © imaginator1D.