Tizenkettedik

590 30 2
                                    

Hosszú volt az út hazáig. Lizzie ugyan elaludt nem sokkal azután, hogy elhagytuk a lagzi helyszínét, de pont akkor ébredt fel, amikor a lakásunktól fél órányira dugóba keveredtünk. Az alapból harminc perces út ezúttal több, mint két és fél óráig tartott. Sokan jöttek vissza a városba a hétvége után, és baleset is történt. Már nem tudtam mint csinálni vele, amikor az egyik dal a rádióban nagyon megtetszett neki. Megkért, hogy hangosítsak rajta egy kicsit. Megtettem, de nem igazán értettem, miért tetszett neki annyira. Lassú szám volt, amolyan szakítós-féle. A végéig csukott szemmel élvezte, és látszott rajta, hogy ez egy darabig kedvenc lesz. Nem tévedtem. Hazáig azt a dalt hallgattuk a telefonomon, miután nagy nehezen kiderítettem, mi az és letöltöttem. Beismerem, mire leparkoltam, egész megtetszett.

Másnap elmentem az egyetemi találkozómra, ahol sikerült megbeszélnem a konzulensemmel, hogy miket kell teljesítenem az évben, és mikorra kell elkészülnöm a diplomamunkámmal. Kisebb csúszásban voltam, de mivel kedvelt, és vonzottam a friss húsokat a suliba, elnézte nekem, és biztosított mindennemű segítségéről. Miután ott végeztem, beugrottam az ügynökségre. Az én emberem még nem volt ott, így leültetett a tárgyalóban, ahol Lizzie boldogan eljátszadozott az asztalon található dolgokkal. Még ő rosszalkodott, körbenéztem a helyiségben. Szépen ki volt dekorálva, ugyanakkor tükrözte a hely profizmust és komolyságát. Az egyik falon ott sorakoztak a modellek képei. Kíváncsian végignéztem az összeset, mert bár nagyobb részüket ismertem, azért voltak szellemek és új arcok. Meglepődtem, amikor megtaláltam magam. Nem is tudtam, hogy engem ezzel a képpel szoktak "reklámozni".

Emlékeztem, mikor készült a fotó, de nem is hittem, hogy eljutott a nagyfőnökhöz is

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Emlékeztem, mikor készült a fotó, de nem is hittem, hogy eljutott a nagyfőnökhöz is. Már épp indultunk haza a lánykámmal egy munka után, amikor szembe jött velünk a fotós. Beszélgettünk egy kicsit, majd megkért, hadd csináljon egy képet csak úgy rólunk. Lizzie-nek jó napja volt, és mindenkire mosolygott. Amikor megsimogattam a kis kezét és a pociját, fülig ért a szája. Épp jókor. Napokkal később megkaptam a képet, de nem is gondoltam volna, hogy ez ilyen magas helyekre is el fog kerülni. 

Amíg méláztam és merengtem, megjöttek a többiek. Mr. White, az igazgató Susan és Jeremy társaságában érkezett.

- Kimberly! Micsoda öröm önt látni! - ölelt meg teátrálisan a főnök, majd helyet foglalt az asztalfőn. 

-Csajszi... - szorította meg a vállam Jer, majd leült Lizzie mellé.

- Régen láttalak már - kapott szoros ölelésébe Susan. Mikor végre elengedett és levegőhöz jutottunk, odatelepedtünk Jer és a lányom mellé.

- Megkérdezhetem, miért kellett ilyen sürgősen megjelennem itt? - kérdeztem udvariasan Mr White-ot.

- Akkor térjünk is a tárgyra - mosolyodott el. - Egyeztetni szerettem volna önnel. Úgy értesültem, hogy idén, mármint a mostani tanévben fogja befejezni a divattervezés. Igaz ez?

Amikor a Sors próbálkozikWhere stories live. Discover now