Miután otthagytam Ryant a hálóban, a lányomhoz mentem, aki már az ágyán ült, és körbevette magát a kedvenc dolgaival.
- Mit szólnál, ha előbb felöltöznénk, és csak utána kezdenénk el játszani?
- Oké, mami - felelte mosolyogva, majd leugrott az ágyról, és megölelt. - Szeretlek, Anya!
- Én is szeretlek, Bogyó! - öleltem vissza, majd nagy nehezen ráimádkoztam a ruháit. Miután mindketten felöltöztünk, visszavittem a köntösöket és a törülközőket a fürdőbe. Az nem igazán lepett meg, hogy Ry nincs a szobában, hanem inkább az, hogy a szépen bevetett ágyon egy levél volt.
Nézd, nagyon sajnálom, hogy ennyire rossz véleménnyel vagy anyámról, de ezt el kell fogadnom. Tegnap eszembe se jutott, hogy ártsak neked vagy Lizzienek, én csak szerettem volna, ha találkozik a szüleimmel. Beismerem, lehet, hogy nem ez volt életem legjobb ötlete. Be kellett mennem az irodába, valami sürgős dolog történt, és kellek én is. Remélem, azért nem haragszol rám nagyon, és lesz lehetőségem arra, hogy visszanyerjem a Hercegnőm és a Királynőm bizalmát és szeretetét.
A sorai rádöbbentettek arra, hogy jogtalanul voltam olyan tapló vele. Elvégre nekem tényleg nem vele volt problémám, hanem Szörnyella de Frásszal. Ott megfogadtam magamnak, hogy legközelebb igyekezni fogok, hogy ne ugorjak egyből a torkának. A levelet összehajtogatva a zsebembe tettem, és visszamentem a lányomhoz, hogy kiélvezzük a csajos napot.
- Liz, Ryan elment, mert dolga akadt. Mi lenne, ha átmennénk a nappaliba és hallgatnánk egy kis zenét?
- Ohh, választhatok én? Légyszi, mami... - és jöttek a kölyökkutya szemek.
- Persze - simogattam meg az arcocskáját. - Gyere, szedjük össze, ami kell, aztán indulhat is a buli.
Szerintem a fél szobáját átcuccoltuk a nappaliba, de nem érdekelt semmimás, csak az, hogy elfeledtessem vele a nagyanyja otromba modorát. Mindenben engedtem neki, és igyekeztem a kedvére tenni. Így történhetett meg az is, hogy a délelőtt One Direction, 5SOS, Selena Gomez, Justin Bieber és Shawn Mendes dalok hallgatásával és teli torokból való éneklésével telt. A makaróni elfogyasztása számomra komoly gondot jelentett, mert minden egyes nyelésnél hasogatott a torkom, de megérte, mert jól szórakoztunk. Épp végeztem a mosogatással és indultunk mesét nézni pihenésképpen, amikor váratlanul csengettek. Lizzie már az ágyunkon ugrált, így rá nem kellett külön figyelnem, mikor ajtót nyitottam.
- Ms. Richards? Egy csokrot hoztam Önnek, kérem itt írja alá - nyújtott felém egy csíptetős felírótáblát. Lefirkantottam a nevem, majd átvettem a meseszép virágokat. Elköszöntem a futártól, a konyhában kerítettem egy vázát, és a nappali közepén álló asztalra helyeztem.
Tudom, hogy sok ilyen figyelmes kis apróságra lesz szükség, de úgy gondoltam, minél hamarabb kezdem, annál hamarabb juthatok eredményre. Szeretlek! Xoxo, Ry
YOU ARE READING
Amikor a Sors próbálkozik
Teen FictionMióta az eszemet tudom, ismerem őt. Mióta az eszemet tudom, szeretem őt. Eleinte csak mint barátot, aztán mint pasit, aztán... Aztán elsodródtunk egymástól. Sokszor kerültünk szembe egymással az eddigi életünk folyamán, és az Élet számos lehetőséget...