Ötvenhetedik

365 15 0
                                    

Adam és Sophi szerencsére kijutottak a városból, mielőtt minden a feje tetejére állt volna. Rachel hazament, mi is lefeküdtünk, és azt hittük, egy egyszerű kis médiacirkusszal majd átvészeljük ezt a válópert. 

Másnap reggel a lányok már ébren voltak, megreggeliztek és a nagyapjukkal játszottak, amikor megcsörrent a mobilom. Először azt hittem, Sophi lesz az, és elmondja, milyen volt az éjszakai járat meg a többi, de csalódnom kellett. Ismeretlen szám keresett.

- Kimberly Richards - vettem fel. Valahol a tudatom mélyén sejtettem, hogy miről lesz szó, de az akkor még nagyon mélyen volt.

- Kimerly, itt Sam Montgomery, a GirlTalks felelős szerkesztője - még életemben nem beszéltem ezzel a nővel, úgyhogy gőzöm se volt, honnan szerezte meg a számom, vagy mit akart.

- Mit tehetek önért ilyen korai időpontban, Sam? - kérdeztem előzékenyen.

- Mondja csak, igazak a pletykák? Kenneth és Sophia Grey válik?

- Nézze - nevettem el magam kínomban -, Sophi mindent elmondott, ami a nyilvánosságra tartozik. Javaslom, hogy a további kérdéseivel forduljon Kenneth menedzsmentjéhez.

- Ugyan, Kimberly, ön is tudja, hogy ők egy semmitmondó kis közleménnyel válaszolnak majd...

- Akkor érje be azzal, Sam - vigyorogtam, mint a tejbetök. - Visz' hall! - ráztam le, amíg még lehetőségem volt rá. Miután kinyomtam, küldtem egy üzit Sophinak, hogy az ismeretlen számokkal óvatosan bánjon. Még le se tettem a készüléket, amikor ismét csörögni kezdett. Ismét ismeretlen szám, ám ezúttal egy másik.

-  Kimberly Richards.

- Üdvözlöm, Kimberly, Christian Thompson vagyok a CelebrityNews riportere.

- Találhatok egyet? Csak nem Sophi és Ken válása érdekli?

- Rajtakapott - kuncogott a vonal másik végén. Már akkor irritált. - Tényleg a kapcsolatukról szeretnék érdeklődni.

- És miért nálam próbálkozik? Sem Sophi, sem Kenneth nem vagyok.

- De közeli barátjuk. Melyikük oldalán áll a válás során?

- Ez nem oldalakról szól,  Christian! - fogyott el a türelmem a kíváncsi firkászokhoz. - Amennyiben nem a esküvőm vagy a karrierem érdekli, viszont hallásra! - közöltem vele, majd amikor másodpercekig csend volt a vonal másik végén, letettem a telefont. Oké, a levágtam kicsit helytállóbb megfogalmazás lenne.

- Firkászok? - sétált be a nappaliba, majd lehuppant mellém. 

- Honnan tudtad? - kérdeztem meglepetten, hiszen ez volt az első alkalom, hogy riporterek és újságírónak csúfolt szenny emberek zaklattak mindenféle baromsággal. Ám mielőtt válaszolhatott volna, megcsörrent a mobilja. - Téged is hívogatnak?

- Igen, erre keltem - ásított egy hatalmasat.

- De ugye nem mondtál nekik semmit?

- Á, dehogy - mosolyodott el. - Valami Sam akart kérdezősködni, de morogtam valamit, és letettem. 

- Hiába, igazi úriember vagy - bújtam hozzá, és figyeltem, ahogy a telefonja elhallgat, majd újra rákezd. Csakúgy, mint az enyém.

- Miért ekkora szám, hogy Ken és Sophi válnak? Úgy értem, ez nap mint nap megesik emberekkel, mégsem kapja fel a média ennyire.

- Jól mondod, emberekkel. De Ken modell, amolyan sztárféle. Már az esküvőjük körül is hatalmas felhajtás volt, amit alig tudtunk kordában tartani. Adam születése szerencsére nem keltette fel annyira a figyelmet, bár cikkeztek róla. De az, hogy válnak, méghozzá egy harmadik fél miatt, igencsak érdekes csámcsognivaló a népnek. Izgalmas, szaftos részleteket akarnak majd tudni, és ízekre szedik kettejük rövidke kis házasságát. Ha végeztek, hatalmas pusztítás marad majd utánuk - válaszoltam halkan.

Amikor a Sors próbálkozikWo Geschichten leben. Entdecke jetzt