Huszonnyolcadik

495 28 0
                                    

A csajos fotózás hatalmas élmény volt. Elismerem, sok munkára mondtam már ezt, de ez most más értelemben volt hatalmas élmény. Ezúttal nem valami feltörekvő csillaggal vagy nagy névvel kellett minden egyes percben a munkára figyelni, hanem a legjobb barátaimmal lehettem. A lányok eleinte zavarban voltak, de a végére... Úgy kellett elkergetni a fotóst! Ken fetrengett a nevetéstől, ahogy minket nézett. Lizzie és Adam nagyon aranyosak voltak, és jól viselték, hogy egy ideig nem ők vannak a figyelem középpontjában. Hat óra is elmúlt, mire sikerült magunkat beimádkozni az öltözőmbe. A ruhákat lelkiismeretesen a fogasokra aggattuk, majd miután visszavedlettünk önmagunkká, elhagytuk a stúdiót. Úgy határoztunk, elmegyünk egy olyan helyre, ahová régen sokat jártunk, és tudtuk, hogy gyerekbarát. A kedvenc sarkunk üres volt, így oda ettük be magunkat. Szerencsénkre onnan pont rá lehetett látni a játszósarokra, így nem kellett aggódnom a lányom felügyelete miatt sem. Sosem voltunk a drága vacsorák hívei, de úgy döntöttünk, ennyi minden után megérdemeljük.  Elképzelni nem tudom, mi kerülhet olyan horribilis összegbe egy grillezett-rántott sajtos Cézár-salátában, de úgy voltam vele, egyáltalán nem érdekel. Ken alkoholmentes koktélokkal kábított minket, mi pedig fáradt poénokkal háláltuk meg figyelmességét. Negyed tíz volt, amikor Liz kidőlt a keresztapja karjaiban. Így aztán összeszedtük magunkat, taxiba ültünk, és átmentünk Sophiékhoz. Adam és Liz a gyerekszobában aludtak, míg mi a nappaliban folytattuk a mókázást. Nagyon régen éreztük magunkat olyan jól. 

- Tudjátok - mondtam -, nagyon emlékeztet ez a kis buli a fősuli elejére. Akkor voltunk utoljára ennyire fesztelenek és szabadok.

- Már nekem is hiányzott - ismerte be Rach nekem dőlve. - Bár azért az nem hiányzik, hogy Kimmy egy rohadék miatt búslakodjon - csuklotta nevetve.

- Ne csináld már, Rachel! Legalább ma este tartsuk távol magunktól a sátáni fattyat, kérlek!

- Sophia Grey! - hitetlenkedett a férje.

- Most mi van - vonta meg a barátnőm ártatlanul a vállát. - Tudom, hogy a legjobb haverod, de ma este nincs rá szükségünk. Boldogok vagyunk nélküle is.

- Erről jut eszembe... - álltam fel vonakodva. - Most már haza kell mennem. Az est legjobb része még hátra van - kacsintottam rájuk.

- Fújj már! Nem vagyunk kíváncsiak a hálószobai dolgaitokra! - visította Rachel.

- Ugyan, Prűd Kisasszony, semmi olyanra nem gondoltam - nevettem. - Ma este tartják nálunk a Ryan Cooper bocsánatért esedezik premierjét, nem akarom lekésni.

- Ohh, mennyiért adjátok a jegyet a legjobb helyre? Popcorn van vagy vigyek? - kekeckedett tovább a barátnőm.

- A jegyek elfogytak - kacsintottam rá. - Ken, hívnál nekem egy taxit? Összeszedem a lányom, és megyünk - indultam a gyerekszoba felé. 

- Húsz perc múlva itt lesz - szólt utánam. A hangja mosolygós volt. 

Lizzie az igazak álmát aludta, észre se vette, hogy megmozdítottam. Elbúcsúztam a többiektől, taxiba ültem és hazamentem. Fura érzésem volt, de nem tudtam hova tenni, így inkább hanyagoltam. Kifizettem a sofőrt, majd óvatosan az ölelésembe vontam az alvó kincsem, és a lakás  felé lépdeltem. A kulcs érdekes módon elsőre betalált a zárba, az ajtó pedig hangtalanul tárult ki. Kivettem a kulcsot, bezártam magam mögött az ajtót, a kulcsot az asztalra dobtam. Felkapcsoltam az éjszakai fényt az előszobában, lerúgtam magamról a cipőm és letettem a táskám. Valahogyan sikerült megszabadulnom a kabátomtól, és hasonlóan jártam el a lányommal is. Halkan a szobájába vittem, lefektettem az ágyára és nyomtam a hajára egy puszit. Kimentem a konyhába, töltöttem neki egy pohár vizet, majd visszamentem a szobájába. Az éjjeli jelzőfényt felkapcsoltam, a poharat az ágya mellé tettem. Néztem egy kicsit, ahogy békésen alszik, majd távoztam. Ittam egy pohár vizet, majd a háló felé vettem az irányt. Kicsit meglepődtem, amikor Ry az én felemen aludt a párnámat magához ölelve, de nem hatott meg nagyon. Óvatosan kiszedtem mellőle a pizsamám, majd a fürdő felé indultam. Egy lépés után azonban egy kéz kapta el a csuklómat. Visszafordulva egy pocsékul kinéző Ryant találtam.

Amikor a Sors próbálkozikWhere stories live. Discover now