3.kapitola

10K 705 66
                                    

Uběhlo okolo třiceti minut od doby, co do místnosti vešel ten tmavovlásek. A za celou půl hodinu neodlepil zrak od mobilu. Bylo to celkem trapné, aspoň pro mě. Ne že bych nějak toužila po tom, aby se na něco vyptával nebo byl vlezlí, ale mohl se aspoň představit.

Zrovna když se začaly ozývat první tóny písničky Welcome to my life od Simply Plan, uslyšela jsem někoho, jak volá moje jméno.

Holky.

S povzdechem jsem se zvedla z podlahy a došla ke dveřím.

,,Ve společenské místnosti!" zakřičela jsem do prázdné chodby a vrátila se na své místo. Doufala jsem, že přijdou co nejdříve, to trapné ticho už dlouho nevydržím.

,,O tobě Colin mluvila," promluvil konečně.

„Jo... To je možný," pokrčila jsem rameny. Co jiného mám asi odpovědět.

,,Já jsem Thomas," pokračoval v konverzaci dál, za což jsem mu byla upřímně vděčná. Chtěla jsem se taky představit, ale někdo to udělal bez váhání za mě.

,,Vida! Alexis se seznamuje bez nás!" zasmála se černovláska, když rozrazila dveře, jako nějaký tajfun a hodila sebou na gauč vedle toho Thomase.

Hned za ní se do místnosti vecpala Colin a pak Casee.

,,No, zatím se teda moc nepředstavila," podotkl Thomas a schoval telefon do kapsy.

Pff, idiot. To on celou dobu koukal na filmy pro hluché dospělé, tak ať pomlčí.

,,Zatímco ty jsi byl určitě hrozně ukecanej, viď?" rozesmála se Colin, došla ke gauči a rozvalila se vedle Thomase z druhé strany.

,,No, někdy kecá víc, než by měl," ozvala se pro změnu Casee, která to zakempila vedle mě, jelikož gauč byl již plný a....Taky bych si radši sedla vedle sebe, než poblíž Thomase.

Ovšem já radši nic neříkala, neb jejich poznámky mi nic neříkaly. Nerozuměla jsem jim a nechtěla jsem plácat blbosti.

,,Drž pusu, Casino," odseknul jí a mně podle toho kousavého tónu došlo, že Casee a Thomas přátelé nejsou.

....

Takhle pohromadě jsme tam byly možná ještě nějaké dvě hodiny, dokud nezačali přicházet i jiní lidé. Nejprve se ve dveřích objevil celkem vysoký kluk s velmi světlými hnědými vlasy, při jehož příchodu se Brigit napřímila a Thomas se na ní debilně zašklebil.

Představil se mi jako Brad. Dokonce si se mnou i potřásl rukou, což mě překvapilo. Ale bylo to milé.

Další osoba, která otevřela dveře, byl opět kluk, takže už jsme byli vyrovnání. Tři holky, tři kluci.

Druhý kluk, který dveře otevřel, měl vlasy blonďaté, postavu svalnatou a úsměv oslnivý. Podle všeho to byl velmi blízký přítel s Thomasem. Což jsem zjistila od Brigit, která mu uvolnila místo vedle onoho černovláska. Ne snad, že by to po ní vyžadoval, spíš měla záminku pro to, aby mohla být blíže Bradovi. Nebo aspoň to jsem si myslela, protože zamířila hned za ním a sedla si vedle něj.

Takže jsme seděli následovně : já, Casee, Brad a Brigit na zemi opírajíc se o zeď za námi a Jake - ten blonďák, který přišel jako druhý, Thomas a Colin na pohovce.

Vlastně, když už jsme u té šílené brunetky... Čím déle jsem jí pozorovala, tím více jsem začínala mít pocit, že ona a Thomas spolu flirtují. Normálně by si toho člověk nevšiml, ale po chvíli soustředění se na ně... Byla jsem si tím celkem jistá.

Potom se jí na to budu muset zeptat, protože... Brigit a Brad, Colin a Thomas... Jestli se tu takhle všichni párují, tak zaprvé si budu připadat debilně a zadruhé by mě zajímalo, jak ty vztahy udržují? Mi neříkejte, že bydlí tak blízko sebe, aby se mohli pravidelně vídat. Vždyť já 90% z nich vidím poprvé v životě, natož udržovat nějaký vztah.

Ale kdo ví, možná to tady považují za takový "zimní tábor" a ty vztahy jsou jen sezónní? A možná mám jen moc bujnou fantazii a nikdo tady s nikým nic nemá, že jo.

Uvidím.

Alexis [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat