59.kapitola

1.9K 125 21
                                    

Nový příběh na mém profilu :) Second_Story !!!

Thomas

,,Tak kam půjdeme?" Zeptala se Mel, která mě držela za ruku. ,,Mohli by jsme zajít na jídlo." Kývla a pustila mou ruku, protože si utáhla culík hnědých vlasů.

Když se mně opět chytla, vydali jsme se do obchodního centra. Vlastně ani nemám hlad, ale chci se tam stavit, protože tam musím vyzvednout jednu speciální věc.

Když jsme tam došlo, museli jsme vyjet až nahoru, protože oni prostě nemohou dát restaurace dolů.

Sedli jsme si ke stolku pro dva a já se rozešel k McDonaldu, protože romantika musí bejt.

Objednal jsem nám nějaké něco co sní neznám, ale nevadí. Zaplatil jsem požadovanou sumu a byl nucen čekat na jídlo.

Ale protože jsem líný stát, tak jsem si šel ještě sednout k Mel. Byla na mobilu, ale když jsem přišel, tak ho hned vypla. Trochu jsem se zamračil, protože mě zajímá co tam dělala, že to nesmím vidět.

,,Ale nic, jen jsem byla na Facebooku." Jen nad tím mávla rukou a já neměl čas to dál řešit, poněvadž jsem musel dojít pro jídlo.

••••

,,No nic, budu si muset odskočit. Počkáš chvíli?" Zvedl jsem se s úmyslem dojít do jednoho obchodu s různými přívěsky, no prostě do klenotnictví. Jsme spolu totiž už půl roku, ale hlavně má za týden Měl narozky a mě naoao to oslavit už teď najednou. Navíc Mel se hrozně líbí takové ty přívěsky pro páry. Možná je to brzo, ale ona se u toho vždycky hrozně rozplývá.
Být to na mě, tak bych radši bral ty mikiny, když už, ale oboje mi přijde trochu kýčovité.

,,Jasně, já si taky odskočím." A tak jsme se oba vydali jiným směrem. Ani jeden jsme nešli cestou k nejbližším toaletám, ale to jsem v tu chvíli neměl čas řešit.

Snažil jsem se co nejrychleji dostat do přízemí, kde je ten obchod.

K mému štěstí tam nikdo nebyl. Přišel jsem rovnou ke kase a řekl jim, že tam mám něco schované na moje jméno. Prodavačka kolem šedesáti let mi ochotně předala dárkovou krabičku, ve které se skrývají dva přívěsky ve tvaru hvězdiček se začátečními písmeny našich jmen. Záleží mi na ní, ale srdíčko na ruce nosit nehodlám.

Krabičku jsem schoval do vaku, který jsem měl na zádech. (Nečekaně) A co nejrychlejším krokem jsem se rozešel zase nahoru.

Ona už tam seděla, ale měla o jednu tašku navíc.

,,To sis stihla něco koupit?" Uchechtl jsem se a čekal co z ní vypadne. ,,Ne to je jen... Jen musím něco donést mámě." Nervózně se usmála.

,,Co kdyby jsme se šli projít?"

Musím ji dostat do parku, protože tam už čekají všichni naši společní kamarádi, kteří vědí o mém "plánu".

Ano přijdu si jako nějaký ďábelský týpek, kterýmu nevím jak říkat. Dalo práci to naplánovat, protože já nejsem moc na přemýšlení. Spíš na skutky.

Ten park je naštěstí hned naproti, takže jsme se jen museli dostat přes silnici, což je taky trochu nadlidský úkol.

Když už jsme byli v parku stačilo dojít jen k lavičkám, které jsou blízko dětského hřiště.
Tam všichni čekají.

Chytl jsem ji za ruku a odeslal SMS všem, kteří tam jsou, aby věděli, že už jdeme.

Jsem takový romantik....

,,Překvapení!!!!!" Vykřikli všichni. To znamená Ashley,Marley,Jack,Daniel,Amy a Denisa. Vlastně skoro samé holky. Jsou to přeci její narozky.

Mel si dala ruce před pusu a myslím, že jí ukápla i nejedna slza. Obejmula rychle všechny a pak mě. ,,Děkuju!" Zašeptala a dala mi pusu. ,,A tohle máš jako dárek k výročí." Vytáhl jsem krabičku, kterou jsem si dokázal schovat za záda.

Když ji otevřela, tak mi přímo skočila kolem krku. ,,Díky moc! Nevím co říct!" Ted už brečela. Když se odtáhla, tak si na ruku připnula přívěsek s písmenkem T a já s A.

Mel se totiž celým jménem jmenuje Amélie, ale nikdo ji tak neříká.

Sehnula se k tašce a vytáhla šedivou mikinu.

,,Vím, že ti to přijde divné, ale i tak." Podala mi mikinu a já věděl, že na zádech bude napsané King, ale co pro ní přeci neudělám.

Oblékl jsem si tu mikinu a pak jsme všichni šli k ohništi, které tu v parku je.

••••

Celý zbytek večera jsme seděli, jedli, pili a povídali si. Bylo to skvělé.

Oukej lidi... S touto totálně debilní kapitolou se píšu asi dva týdny. Dva týdny! Vůbec nevím co do ní napsat. Vím že je to o ničem, ale prostě já fakt nevím co tam napsat, takže tady máte i úryvek ze života Thomase! A už jen jedna kapitolka a bude konec😈😫😫❤

Co říkáte na Thomovu novou girl?😀

A na ty hrozně kýčovité věci pro páry?😂

Alexis [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat