Děkuju moc za #4 v romance❤❤
Mamka říkala , že se tu pořádají velké párty. Ale za tu dobu co tu jsem byla jedna. A jedna na mě čeká.
......
,,Alex, zastav sakra! Není to tak jak si myslíš!" A jak asi. Hluchá nejsem.
.......
,,Tak co, těšíš se?!" Vřískala Emili. ,,No, nechce se mi tam. Asi nepůjdu." Broukla jsem sklesle.
,,To Teda půjdeš, zlato." Stála si za svým. Zrovna jsme společně trénovali araba. Už takto trénujeme přes hodinu.
Je vážně zábava ,když potkáte člověka se stejnou zálibou. Většina lidí dělá třeba fotbal,tenis nebo basketbal. Ale gymnastiku nikdo.
Kdybych se s Emili neseznámila asi bych po prázdniny neudělala ani placku.
,,Jsi tady?" Smála se mi. ,,Jo jasný. Co budeme dělat teď?" Povzdechla si.,, Já jsem už celkem unavená. Asi si půjdu pomalu balit.
Usmála se a obejmula mě. Pak odešla a já taky opustila společenskou místnost. Jsem celá spocená. ,,Fuj!"
.....
Stáhla jsem kufr dolů a všude po pokoji hledala své oblečení. Pravda že ačkoli jsem holky, nikdo tu moc neuklízel.
Asi třikrát jsem holkám malém ukradla tričko ,ale pak mi to došlo.
Dveře se rozrazily a v nich stála Cass.,,Tak co Alexis. Těšíš se na párty? Určitě budete s Thomasem nejhezčí pár.". Holky možná něco tuší ,ale nevědí ty důležité věci.
,,Snad ani ne" Ironicky jsem jí odpověděla . ,,Stalo se něco? Posledních pár dní se chováš divně!"
Už jsem se chtěla nadechnout a začít mluvit ,ale pokračovala. ,,Jestli máš krámy, nemusíš se stydět." Soucitně se na mě dívala.
,, Neboj nemám" Smála jsem se. Vlastně by mi měli začít v den odjezdu. Vyšly mi dobře.
Vážně tu teď přemýšlím nad krámama?
,,Nejsi těhotná, že ne?" Koukala na mě jak sova. ,,O tom nevím. Jedině jako , že by jsem otěhotněla nějakým zázračným způsobem" Brečela jsem smíchy.
Takže...
Moc,moc díky za #4 v romance❤Sice už to kleslo ,ale byly jsme tam!!!⤵⤵Povinné!!
Kniha by měla mít přesně 50 kapitol. Jsem si to dneska rozepisovala ve škole :D
Taky čekejte nový obal. Moc děkuju jedné skvělé osobě. @Beautynka
!!!Taky změna-
Nebudu prostě vydávat každý den.
Vydávám každý den a nechci aby ta kniha tak rychle zmizela. Takže třeba 3x do týdne :))Pápá❤❤
ČTEŠ
Alexis [DOKONČENO]
RomanceOslavením svých šestnáctých narozenin pokračuje v tradici. Každoroční sešlost starých známých ze střední školy. Tedy její rodiče a jejich přátelé. Berou své děti, starší šestnácti let s sebou. Zábava, lyžování a čerstvý horský vzduch. Kdo by nechtěl...