Nacházím se na nějaké chodbě. Vlevo stojí váza, květiny v ní nejsou. Vpravo jsou dvoje dveře. Visí na nich dvě cedulky: koupelna a Thomas.
Nejistě zaklepu na druhé dveře. ,, Dále!" Vstoupím a na hnědé židli sedí kluk s černými vlasy. Na desce stolu stojí obrazovka a na ní běží nějaký film.
,,Ahoj, já jsem...uf, jak to říci? Ty a a všichni ostatní žijete v mých představách. A já z mých představ vytvořila příběh. No a mé čtenáře zajímá několik otázek, mohla bych ti je položit?"
Koukal na mě jako na blázna ,ale tak když vám řeknou , že jste něčí výmysl...
,, Jasně, ptej se." Z kapsy jsem vytáhla svůj mobil a začala se ptát. ,,Začneme zlehka. Koho z hor máš nejraději?"
Chvíli přemýšlel a pak odpověděl. ,, Nejspíš Jaka,Colin,Brigit,Casee, Arčího..." ,,Když jsme u toho, spoustu lidí zajímá kdo je to Arčí." ,,No, Arčí je můj kámoš ze základky. Známe se dlouho a jsme něco jako nejlepší kámoši."
,, Díky, pak je tu opravdu SPOUSTU otázek ohledně toho, co cítíš k Alexis."
Touhle otázkou jsem ho nejspíše trochu vykolejila. ,, Já vlastně nevím. Je to super holka ,ale dost odtažitá. Jestli jsi tohle zavinila ty, mám chuť ti něco udělat." Navlhčil si rty a pokračoval: ,, Nicméně, je super,pěkná,milá ,ale prostě se nechová tak jak bych očekával , že se lidé ve vztahu chovají, ona je jiná.",,Takže ji nemiluješ?" ,,Jak říkám, nevím co to je. Jestli láska nebo ne. To ví asi jen ona." Po téhle odpovědi jsme chvíli mlčely. ,,Ještě něco?" Kývla jsem hlavou. ,,Měl jsi už holku?" ,,Jo."
,,Takže asi máš zkušenosti zkušenosti s věcmi co chlapec a dívka dělají , že?"Trochu jsem rudla. Možná trochu víc.
Začal se smát. Kývl ,ale taky se styděl. ,,Tak jdeme dál. Je ti Líto co jsi udělal Alex? A chtěl by jsi s ní chodit?",,Tak hele, já ji nic neudělal! A nevím jestli by jsem s ní chtěl chodit. Chodily jsme spolu!" UPS... Doufám , že už ho nenaštvu! ,,No, dokázal by jsi ji říct své city, nebo by jsi se bál ,že tě odkopne?" ,, Dokázal, tak nějak jsem ji to řekl. Nevím co všechno z našich životů lidem ukazuješ. Řekl jsem ji to. A už ti dělat nebudu."
Byl trochu podrážděný. Možná hodně.
,, Poslední dvě otázky. Máš rád Jaka? A chtěl by ses vidět s Alexis dříve než za rok?",,Jake je můj kámoš, mám ho rád. Jestli tím někdo naráží na něj a Alexis. Trochu mi to vadilo. Ano, chtěl bych se s ní vidět a promluvit si."
,,Super děkuju moc! Doufám , že se čtenářům budou Tvé odpovědi líbit. Užij si zbytek dne a Promiň , že jsem tě vyrušila."
Obejmula jsem ho a on ještě řekl. ,,O tom jak se budu mít stejně rozhoduješ ty" Zasmál se a já si na telefonu odkřížkovala Thomase. Teď ještě Jake a Alexis.
Dneska vám Thomas odpověděl na Vaše otázky:) Musela jsem to rozdělit , poněvadž otázek je vážně spoustu na všechny. Takže příště Alexis+Jake a možná já:D
Pokud máte ještě další otázky na THOMASE! pište je do komentářů. Ráda na ně s pomocí Thoma odpovím:)
ČTEŠ
Alexis [DOKONČENO]
RomansOslavením svých šestnáctých narozenin pokračuje v tradici. Každoroční sešlost starých známých ze střední školy. Tedy její rodiče a jejich přátelé. Berou své děti, starší šestnácti let s sebou. Zábava, lyžování a čerstvý horský vzduch. Kdo by nechtěl...