19.kapitola

5.8K 426 20
                                    

Ano je to Thomas, kdo jinej? :D

,,Ahoj" Vešel dovnitř. ,,Proč nejsi na té párty?" Zrovna on.  ,,Šel jsem se zeptat jestli nechceš jít taky?" Nechci a už vůbec ne s tebou! ,,Kdybych chtěla tak jdu s holkama." Odsekla jsem mu.

,,A můžu tu být s tebou?" Ehm... Držte mě! Ne to není pravda ,poněvadž se mi to jen zdá. Jo přesně tak to je.

Oba jsme mlčeli. Já na něj koukala jak Jójo a prostě čekal. ,,Tak?" Ty se zeptáš jestli se mnou můžeš být na pokoji a chceš okamžitou odpověď? ,,No... víš....to...No...ehm.... Já... Eeee... Asi..."

Koktáš tady jak blbec!

,,No, asi jo." Vyšlo ze mě nakonec. ,,Co děláš?" Chceš to vědět? Sedím tady na posteli, předemnou je hrozně sexy kluk a ptá se mě co dělám. ,,Nic."

,,Ty děláš nějakou tu gymnastiku nebo balet že?" Ne judo ty Einsteine! ,, No, ano gymnastiku." Zapřemýšlel se se. ,,A co všechno dokážeš?"

Placku,provaz,šprajcky, hvězdy, taky cherr.... ,,No skoro všechno!" Zčervenala jsem. ,,Aha, neber si to zle ,ale vůbec nemám tušení o čem tu mluvíš"

Thomas

Vysvětlovala mi různé cviky. Stejně si nepamatuji vůbec nic. Nedokázal bych ani most natož nějaký provaz.

,,A ty něco děláš?" Zeptala se nesměle. ,,No jo, hraju hokej." Odpověděl jsem. ,,Aha."

Pokoušel jsem se udělat aspoň ten blbý most. Ona mě držela po zády a snažila se mě zvednout. Užuž.... Nic...spadl jsem na zem a ji strhnul s sebou.

Když na mě spadla tvářila se vylekaně. Nemohl jsem si pomoct a tak jsem ji políbil....

Ha! Na Alexinu reakci si budete muset počkat😊 Jsem zlá....

Líbila se vám tahle kapitola? Hahahhahaha příště už bude 20❤❤❤❤ Se tak těším...,ale nechce se mi psát.... 1000slov to je u mě nezvyk.... Dřív jsem psala třeba 2 000 slov u minulých příběhu ,ale už jsem si tak nějak zvyklá na těch 400 :D

Alexis [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat