58.kapitola

2.2K 117 12
                                    

Věnováno: Fobby_Lachtanek Lidumilka300 @ KristinaProchzkov7 @ sarinka9999
@__EMILLY__ @ AppleCandly -omlovám se, ale nemůžu vás označit, protože pak mi to máte části příběhu :(

Po nějakém čase v nemocnici:

,,Takže má tomhle papíře máte rozepsané, jak budete dál chodit na rehabilitace, ale už zvládáte chodit perfektně, takže už toho moc potřeba nebude. Tady máte, kdy přijdete naposledy na kontrolu. Hodně štěstí!"

Doktorka nám předala všechny možné papíry a já si hrdě kráčela po nemocniční hale. (Lol?)

Jsem hrozně šťastná, že už můžu chodit. Že se můžu hýbat. Víceméně i běhat. Jsem šíleně šťastná!!!

Hlavně taky dnes večer jdu s Rickem na noční plavání. Hrozně se těším.

S gymnastikou jsem přestala. Ačkoliv jsem ten sport milovala, tak tohle mě celkem zbrzdilo a mé noze by to neprospívalo. Budu mít aspoň víc času.

Na učení samozřejmě.....

,,Počkej Alexis!" Jejda, trochu jsem té mamce utekla.

Mamka mě chytla za ruku a společně jsme se vydali k autu. Když jsme nasedli a mamka nastartovala, vydali jsme se do nákupního centra.

To bylo jak vždy plné lidí. Jako první jsme se vydali do KFC. Jednou to snad nikoho nezabije...

Sice nenávidim, jak mám pak mastné ruce, ale to jídlo za to stojí.

Po té jsme šly do jednoho malého obchůdku, kde to je naprosto boží.
Mají tu krásné oblečení.

My jsme přešli ke stojanu s plavkama. Chci si vzít nové, protože ty co jsme koupili s Thomasem, by mi ho moc připomínali a i když už je to za mnou, nehodlám na něj celý večer myslet.

Měli tam spoustu druhů! Všechny jsem si pořádně prohlédla. Líbily se mi všechny. Ale ty co vytáhla mamka byli úplně nejlepší.

Měli černý vysoký pas a vršek byl bílí s nějakým černým vzorem. Hrozně těžko se popisují, protože byli tak krásné.

Rozhodla jsem se pro ně a ještě jsme si došli koupit nějaké šaty.

Mamka si vzala takové volnější světle fialové s kytičkama. Já se rozhodla pro fialovou sukni se stejným vzorem. Když už jsme byli skoro u pokladny, zaujali mě ještě jedny plavky.

Byl to jakoby spodní díl jen přes břicho vedla látka až nahoru, kde pokračovala vedle prsou a pak kolem krku. Záda naprosto holá a kolem těch prsou to bylo taky dost odvážné, ale přesto ne "erotické".

Dlouho jsem se rozhodovala, ale nakonec jsem si vzala ty jednodílné. Rozhodla jsem se pro růžovou barvu.

Zaplatili jsme a já se nadšeně vydala z obchodu. Mamka řekla ať doběhnu do jedné kavárny a koupím nám tam ledový čaj.

Postavila jsem se do řady a chystala si peníze, když jsem zahlédla blond vlasy. Trochu jsem zaostřila na osobu a uviděla Jaka a nějakou holku.

Třeba to je ta jeho holka. Ale pochybuji.

,,Prosím?" Ani jsem se nenadálá a už jsem byla u pokladny. Sobě jsem vzala broskvový a mamce citronový. Když jsem zaplatila, tak jsem se s kelímky, které jsem měla v papírové tašce s logem kavárny, za Jakem.

Alexis [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat