Co bude dál? Bude 2.díl?

2.1K 76 27
                                    

Asi přejdu rovnou k věci, protože moc lidí tohle asi číst nebaví:)

2. díl nebude.

Chtěla jsem ho psán, nakonec jsem si ale řekla, že méně je někdy více. Je mi jasné, že jsem příběh zanechala s otevřeným koncem, takže pokud máte nějaký dotaz k něčemu, co nebylo vysvětleno, klidně se ptejte :).

A teď se tu rozepíšu jen tak, takže pokud chcete něco navíc vědět, můžete číst.

Alexis byla moje taková léčba.

Celkově rok 2017 i část roku 2016 pro mě byla velmi těžká. A to neříkám kvůli soucitu, ale prostě psychicky jsem na tom byla vážně špatně.
I vy víte, že jsem několikrát měla chuť s tím skončit. Což by asi byla chyba.
Ze svého života jsem asi před měsícem vymazala jednu věc, která mi způsobovala to peklo. Takže teď už bych měla být v pohodě a měla bych opět aktivně psát, .
Momentálně se sice stala taková věc, že se prodávají moji dva koně. Ne úplně moji, ale zkrátka něco jako moji. Jeden z nich byl pro mě i důležitý a kdo nejezdí na koních, ten asi nepochopí, ale nevadí.
Jsem z toho teď trochu vedle, ale myslím, že to čas zahojí.
Omlouvám se, pokud vás nezajímají moje kecy, ale já to sem chci napsat. Alexis je pro mě taková vzpomínková kniha, která mi v každé kapitole připomíná, co se stalo dříve. A tohle, co sem píšu, k tomu patří. Je to čas mě a i téhle knihy. Takže se omlouvám, ale já tohle nemám komu říct, takže to říkám tomuhle příběhu. (Nebojte, mám kamarády, ale tohle nejsou věci, o kterých se s nimi bavím...)

Nicméně... Teď budu děkovat, i když já osobně poděkování nikdy nečtu, tak ho sem napíšu, protože k příběhu to patří:).

Poděkování

Nejdříve asi děkuju Andy, že mě vůbec přivedla zpátky na Wattpad, jinak bych na něj možná i zapomněla✌ Poslední dobou jsme se i hodně bavili, poněvadž nás spojuje Wattpad, trochu Youtube a tak... Takže děkuju Holube💕 NenormalniClovek

Poté chci moc poděkovat Beautynka. Ta mi vytvořila spoustu krásných coverů na tento příběh a určitě pokud nějaký chcete, tak mohu doporučit❤❤ Taky mě vždycky dostala jejími krásnými komentáři a podporou💓 Píšeš úplně skvěle a jen tak dál💕

Eryn2003 Tady nevím co napsat... Prostě skvělá holka, kterou mám hrozně ráda, i tak její příběhy💓 Určitě si je běžte všechny přečíst, poněvadž je to všechno tak krásně napsané😫❤ Díky moc💝💝💝

A to jsou asi tři hlavní osoby, kterým chci moc poděkovat❣

Jinak děkuji i vám všem ostatním za obrovskou podporu 💙 Tvoříme jednu velkou rodinu💟

Alexis [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat