36.kapitola

4.7K 299 63
                                    

Už je hlasování WattconsCZ můžete pro mě hlasovat- nápad roku  #27 Alexis
#10 Neobjevené Second_Story (pravidla vám napíšu dole!!!)

Seděla jsem u provizorního baru společně s Bredem. V panáku jsem měla nalitý alkohol. Kdo ví co to je.

Kopla jsem to do sebe.
Nahořklá chuť se mi rozlila na jazyku. Fuj, jak tohle může někdo pít?

,, Máš vidět jak se tváříš!" Smál se Bred. ,,Je to hnusný!" ,,Tak to nepí." Smál se pořád.

Vstala jsem na své slabé nkhy a rozhodla se jít tančit.
Nevím co to hraje a je mi to fuk.

Alkohol pomalu začal ovládat moje myšlení. Cítila jsem , že střízlivá bych se takto nechovala. Vím , že je to špatně ,ale mozek neposlouchá.

A tak tu tančím s nějakým klukem , kterého nepoznávám. Má hnědé vlasy a víc toho nevnímám.

Otočila jsem se směrem k baru a viděla jsem něco co jsem opravdu vidět nemusela.

Na baru seděl Thomas s Colin. Začalo mě štípat v očích. Měla jsem takový knedlík v krku , že bych neřekla ani "Baf".

Pomalu mi stékaly slzy dolů. Cítila jsem jejich slanou chuť.

Jak mi to mohla udělat. Celou tu dobu mi to tajila! Věděla , že ho mám ráda a přetvařovala se.

Thomas mě nezajmal. Už jednou mě nasral a nebudu ho dál řešit. Né teď.
Někde v hloubi duše jsem věděla , že to udělá.

Hnědovlasého kluka jsem odstrčila. Začala jsem hledat Cas a Brigit. Tančili na kraji pódia.

Šla jsem rázným krokem za nimi. Každého kdo mi stál v cestě jsem odstrčila.

Po dlouuuuuuuuuhé době konečně kapitola :)

Pravidla--->

Pokud pro mě chcete hlasovat tak....

1) nepište to k úseku ,ale do komentáře k celé kapitole!

2) Napište kategorii(objev, nápad roku)

3)napište číslo - objev #10
                      Nápad roku #27❤

Čísly si nejsem úplně jistá tak si to překontrolujte :))

!!!!!Děkuji za vaše hlasy!!!!

Alexis [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat