24.kapitola

5.9K 421 82
                                    

Alexis

Musím uznat , že legrace to byla ,ale nešlo mi to. Pak už jsme sjížděli svah společně. Já ho sice nikdy nesjela až dolů ,ale do půlky jsem se dostala.

,,Ty jsi nepoužitelná." Tlemil se mi Thomas. ,,A ty jsi..." Zrovna teď mě nic nenapadne! Vážně trapas. ,,Já jsem neodolatelný, vtipný, krásný, chytrý, talentovaných a mohl bych pokračovat do nekonečna." Vychvaloval se ten klaun předemnou.

,,Taky jsi blbec, egoista, prase, uchyl..."
Taky bych mohla jmenovat spoustu věcí.

Poněvadž jsme promočení až na kost vracíme se do chaty.  Téměř všichni ještě lyžují. ,,Ani mě nepochválíš?" Řeknu mu na oko uraženě když jdu k sobě do pokoje.

,,Zas tak si nefandi." Řekl mi jako já předtím jemu. Zalezla jsem si do pokoje. Mokré věci jsem pověsila na topení.

,,Ahoj Alex!" Zavřískala Colin. ,,Ahoj" Usmála jsem se na ní.,, Zítra jedeme do města!" Do města? Co tam budeme dělat. ,,Pojedeme si zahrát laser game, znáš to snad? A pak budeme mít do šesti volnou zábavu! Takže super!" Radovala se jak pako.

Laser game? Ach jo. Jako by nestačil ten dnešní snowboard. Budu tam za nějakého šaška co nic neumí.

Ale volno to se mi líbí. Půjdu si koupit nějaké jídlo. Respektive spoustu jídla.
(Tak tady jsme si s Alex podobné... Miluju jídlo:D❤)

,, Super" Odvětím vesele. ,,Kde jsou holky?" Mám menší tušení kde je Cas ,ale kde je sakra Brigit.

,,No Casee je s Bredem. Jak nečekané." Zamručela si spíše pro sebe. ,,A Brigit je s Louisem." Aha a to je jako kdo? Já opravdu nejsem Děda Vševěda. ,,Louis?"

,,Jo jasný.Promiň to je takový kluk , který se Brigit líbí už od loňského roku. A teď se jí konečně podařilo s ním promluvit."

O, rodí se nám tu další láska. Začala jsem se nahlas smát. ,,co je?" Směje se mi Colin. ,,Ale nic." Odpovím.

,,A co ty a Thomas?" Co? Co jak já a Thomas. ,, Prosím?" Sedla si ke mě na postel. ,,Alexis každý ví , že spolu něco máte. A navíc je to ns tobě vidět! Sama si nám to říkala."

Rada do života: Nikdy nikomu nic neříkej. ,,No, já, nic co by mělo být!"
Ona mě jen obejmula. ,,Jsi tak roztomilá , když nám to tajíš."

No mě to Teda vtipné nepřijde ty trubko! Hrozně mě bolí zadek. Připlácla jsem si ruce na obličej.
Voněly tak krásně. Možná jako Thomas? Sakra ten kluk je hrozný!

On mi snad leze i do mozku!

He, tady je další kapitola!

Tak by mě zajímalo kolik lidí čte tuhle knihu :D Protože se mi ukazuje , že si ji někdo přidal do seznamu čtení ,ale jestli ji čte to už nevím :D

To se ukáže časem:D

Tak co líbila se vám kapitola? No je spíš taková o ničem....Hodně o ničem😕 Ale hurá pojede se di města!!!!

I❤YOu Karin

Alexis [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat