Thomas
No skvělý!
Fakt netuším, proč jsem ji oslovil. Co mě to zase napadlo?Stála tam a čekala co ze mě vypadne. Jenže co mám asi tak říct?
Okey Thomasi, už jsi něco začal, tak jdi!
Stáli jsme hned u sebe, takže stačil jeden menší pohyb. A ona prostě čekala. Proč něco neudělá?!
Přestaň si povídat sám se sebou ty debile!
Automaticky jsem si ruku projel vlasy asi jako devadesát procent kluků, kteří jsou nervózní a nemají úplně krátké vlasy.
Nahl jsem se k ní, i když nebyla zase tak malá, ale ani zrovna vysoká. Rukama jsem chytl ty její.
Sakra ta má ledový ruce!
Nejdřív jsem ji jen lehce políbil, ale když se trochu postavila na špičky, tak už to žádný lehounký polibek nebyl.
Bože lidi původně bylo v plánu ,že jí pusu nedá ,ale teď když to píšu tak ji tu pusu dát musím. :D Nejdřív vaše komentáře a teď moje hlava....AAAAaaaaa!!!! Ach jo :D Dělám z toho slaďárnu... :D
Možná by to bylo trochu lepší, kdyby jsme oba neměli vysušené rty, ale i tak to stálo za to.
Alexis
Po tom co ještě dlouho mlčel jsem si myslela, že už nic neudělá. Fakt jsem se bála co mi řekne.
Jenže....
Ty kráso! Tohle je úplně boží. Jeho teplé ruce na těch mých, které jsou totálně zmrzlé. Rty teda máme oba totálně ledový, ale i tak.
Nejdřív to byli jen jemně polibky, ale teď už se prostě libáme
Jenže já jsem nenažraná ve všech směrech a tak jsem moje ruce vymanila z těch jeho a dala mu je za krk, abych si ho mohla přitáhnout blíž.
Myslím, že až tohle skončí, budu se cítit šíleně trapně.
Ty vole... Až tohle skončí...Jenže jak to bude pokračovat. Vždyť on asi chodí s Colin!
Hned jak jsem si vzpomněla na moji bláznivou kamarádku, tak jsem svoje ruce stáhla zpět a okamžitě to ukončila. Tohle ji přeci nemohu udělat. Navíc by na mě byli naštvané i sestry. A pak celá chata.
Thomas
Zrovna, když jsem přemýšlel nad Colin a tím, že asi bude naštvaná, ale zároveň nemá proč, tak její ruce i její rty se vzdálili.
Podíval jsem se na ní a nedokázal říct, co se stalo.
Je to krátké ,ale není čas :D Je to jen půlka kapitoly :D
ČTEŠ
Alexis [DOKONČENO]
RomanceOslavením svých šestnáctých narozenin pokračuje v tradici. Každoroční sešlost starých známých ze střední školy. Tedy její rodiče a jejich přátelé. Berou své děti, starší šestnácti let s sebou. Zábava, lyžování a čerstvý horský vzduch. Kdo by nechtěl...