21.kapitola

6.1K 397 25
                                    

Thomas

Šel jsem na snídani jako jeden z prvních. Jak se dalo očekávat spoustu lidí mělo kocoviny. Vzpomněl jsem si na včerejší večer.

Ta holka snad utekla z blázince! Nerozumím ji ani jejímu myšlení. Že by měla krámy? (Nic proti dámy:D)

Ke snídani byly míchaná vajíčka a rohlík s máslem. Vajíčka vypadala jak kdyby je tu skladovali z první světové.

A chutnalo to zrovna tak. Na jazyku se mi rozlila chuť zvratků. To je humus. Zkusil jsem rohlík. Neříkám ,že to bylo dobrý ,ale když nic jiného.

Do dveří vešla Brigit,Colin a Cas. Kdyby dokázali zabíjet pohledem jsem mrtvý muž. Ale to jsem tak i tak.

,,Thomasi!" Řekla naštvaně Colin. Sedal si k mému stolu. Pardon,Pardon ten stůl mi pane neříká ,ale tak co.

,, Potřebuješ něco" Dělal jsem že nevím co po mě chce. ,,Co jsi udělal Alex? !!" Co? Já? Kurva, vždyť ta holka do toho šla dobrovolně a bude to shazovat na mě! ,, Já" Zavrčel jsem.

,,Ano ty! Chceš to čínsky?" No čínsky ne ,ale japonsky klidně. ,, Japonsky poprosím." Zuřila víc než předtím. Slova se ujala Cas. ,,Hele když jsme tam přišli tak s náma nemluvila. Pak řekla , že jen něco s Tebou."

Aha. Na tohle nemám náladu. Co si o sobě myslí. Prudce jsem se zvedl a mířil si to pryč. Kuchařka na mě začala řvát ať si to uklidím.

Alexis

Holkám jsem nic moc neřekla. Ale už je čas vstávat! Schodila jsem ze sebe peřinu a přitáhla si k sobě kufr.
Svlékla jsem si tričko a začala hledat podprsenku. ,,Aaaa!" Dveře se otevřely a v nich stál Thomas. Koho by jste čekali.

,,Děláš si prdel! Vypadni já jsem nahá!" Zavřískala jsem jeho směrem. ,,To mi nevadí." A vešel dovnitř.

,,Co chceš? A nekoukej tak na mě." Zakrývala mě jen peřina. ,,Klidně tu peřinu polož." To by se ti líbilo. ,, Proč jsi tady?" Zeptala jsem se znova.

,,Co jsi zase nakecala těm holkám.? Já ti nic neudělal!" Pche, ,,Ty víš moc dobře ,že jsem byla jen ospalá!"

,,Ne to nevím. A chovala jsi se jak opilá! Takže na mě to neschazuj" Hájil se. ,,To je možná tím , že jsem byla ty kryploide!" (Tuhle nadávku zbožňuju.❤❤😂)

Zase hrozná blbost :D Co říkáte ms to ,že byla opilá? A jak se vlastně opila?

Upřímně nevím kdy tenhle příběh skončí.... Už mám vymyšlený konec :D Ale kolik kapitol to nevím....

Určitě minimálně 10 :D Takže bych řekla ,že tahle kniha bude mít kolem 40 kapitol...+-

Děkuji za každý vote a koment❤👌

I❤YOU Karin

Alexis [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat