27.kapitola

4.9K 352 10
                                    


Vůbec nic netušil. Já už byla na místě. Vlastně jsme tam byly oba. Vyskočila jsem zpoza beden a chystala se střelit.

Jenže Thomas o mě očividně věděl.
Hned se otočil a střelil on mě. ,,Alex, se mnou si nezahrávej. Stejně prohraješ." Posmíval se mi Thomas.

Ale já mám tajnou zbraň. Mrkla jsem na Jaka ať počká. Rozešla jsem se proti němu s tím , že mu dám pusu. Když už byl u mě vylezl Jake a střelil po něm.

,,Jo!" Obešla jsem Thomase a plácla si s Jakem. Thomasovi jsem vlepila pusu na tvář. Byl naštvaný , že jsme ho obelstily.

Ve skladu se najednou rozsvítilo. Konec hry. Chvíli zabralo než jsem se dostala na místo. ,,Tak jo, všichni jste byly dobří a za tuto hru vyhrál váš tým!"

Řekla ta paní a ukázala na nás. ,,Vyhráli jste o jeden bod! Blahopřeju! A teď Holky proti klukům. Jen asi jste věděli , že měli být tři hry ,ale domluvila jsem se s ostatními a ty chtějí dlouhou odvetu!"

Už jsem říkala , že jsme rozděleni dk dvou týmů a dvou skupin? Takže odveta holky proti klukům.

............

Nakonec tedy vyhráli kluci. Ale co jste čekali? Vrátili jsme vesty i zbraně a měli tu volnou zábavu. Na celý den!

Thomas už čekal před dvěma. ,, Ahoj." Dala jsem mu pusu. Opětoval mi ji a taky pozdravil. ,,Tak kde si myslíš že budou mít v zimě plavky?" Přemýšlela jsem. ,, Všude. Budou výprodeje letního zboží!" Odpověděla jsem zvesela.

Vešli jsme do jednoho z obchodů  A opravdu měli tu spoustu plavek. Začala jsem si  nějaké vybírat. ,,A ci tyhle?" Ukázal na jedny Thomas.

Omlouvám se ,ale dnes to bude kratší ,poněvadž se učím na velký test:( Vážně se mi chce.....

Takže příště nákupy a bazén...

Alexis [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat