2.kapitola

10.9K 743 33
                                    

,,Zdarec!" vypískla brunetka stojící ve dveřích.

Jestli jsou tady takhle praštěný všichni, tak to teda potěš bačkora.

Měla na sobě bílé legíny a hnědé tričko s krátkým rukávem. Vlasy měla svázané do culíku a vypadal přátelsky, ale její chování mi přišlo celkem praštěné. Možná celkem dost, ale kdyby jsem tu byla s mými přáteli, nejspíše bych se taky chovala jak pacient z blázince.

,,Ahoj," pozdravila jsem jí nazpět a hned se mi naskytl pohled na další dvě dívky.

,,Jmenuji se Colin. Tohle je Brigit a tohle Casee," ukázala na další dvě holčiny. Jedna byla vyšší - ta černovláska, zatímco brunetka byla menší, ale měla o poznání delší vlasy.

,,A ty Alex, že?"

,,Jmenuju se Alexis," opravila jsem jí a doufala, že to všechny pochopí.

,,Skvěle, bude to tady zábava! Už jsme se na tebe těšily," tleskla a dala bych bráchovu ruku do ohně za to, že si i mírně povyskočila.

Všechny tři dívky vešly dovnitř - celý den asi mezi dveřmi stát nebudou, že? - a já měla možnost si je pořádně prohlédnout.

Colin byla výškově něco mezi Brigit a Casee. Tmavě hnědé vlasy jí dosahovaly mírně pod ramena, zatímco Casee měla vlasy dlouhé až do druhé půlky zad. Brigit měla podobné jako já - někam po lopatky.

Neměla jsem moc čas po nich pokukovat, neb se z chodby pomalu začal ozývat dupot.

To mi úplně připomnělo dobu, kdy jsem chodila na základku a když šli všichni na oběd, tak se ozýval podobný zvuk. Sloní dupot...

,,Už jdou!" pronesla Brigit, jak kdybychom si asi nevšimly. Takže jsem její poznámku ignorovala a začala se rozhlížet po pokoji s úmyslem zjistit, kam si budu moct dát své věci.

,,Boty si můžeš dát támhle," ukázala Colin na skříňku vedle dveří a já málem prodělala zástavu srdce.

To jako umí číst myšlenky?

Potom ukázala nahoru na vršek skříně. ,,Ty budeš spát nahoře, takže si tam dej kufr, věř mi, bude to tak pohodlnější, než abys musela lézt dolů," usmála se a já ani nestihla poděkovat, jelikož už se rozvalovala na manželské posteli.

A tak jsem si vylezla na horní část té dvoupatrové postele a s pomocí Casee tam vytáhla i můj kufr.

Chvíli jsme si povídaly a já měla možnost zjistit, že Brigit je její starší sestra, což mě popravdě dost udivilo - moc podobné si nebyly.

....

Po necelé hodině se holky někam vypařily a já se začala nudit. A to se mi samozřejmě nelíbilo, protože kdo se chce nudit?

Z kufru jsem vytáhla bílý svetr s černýma legínama, do kterých jsem se následně převlékla.

Opustila jsem pokoj a vydala se na misi s názvem Najdi společenskou místnost a pokus se neztratit!, která k mému údivu nebyla tak těžká, jak jsem očekávala, ba naopak.

Doufajíc, že tam tedy nikdo nebude, jsem otevřela hnědé dveře a nakoukla dovnitř.

Podlahu obdélníkové místnosti pokrýval koberec světlé barvy a nacházel se zde pingpongový stůl, dva gaučíky, vsimla jsem si i terče na házení šipek a televize.

Nikdo zde nebyl, nebo to jsem si aspoň původně myslela, a tak jsem došla k televizi. Zapla jsem jí, naladila hudební kanál a při pobrukování písničky se začala protahovat.

Když dohrála třetí písnička, dveře se otevřely a vešel kluk s mobilem v ruce.

Byl mi jaksi povědomí, ale to nebylo nic divného. Moji rodiče se s kamarády z vysoké dříve scházeli velmi často, takže vidět už jsem ho mohla.

Věk bych si určit netroufla, jelikož s mým odhadem bych mu mohla tipnout padesát a jemu by bylo třeba třináct, že jo, ale o moc starší být nemohl.

Místo jakéhokoliv pozdravu si sednul na jeden z gaučů a začal něco psát.

Kdo ví, třeba mi aspoň pošle pozdrav na Messengeru.

Byl atraktivní. Žádný high-school fuck boy to sice nebyl, ale tmavé vlasy, mírně vyčesanané nahoru, vysoká postava a obličej, nebyly k zahození.

Dobře, tak zase klídek, Alexis.

,,Jsi tu nová, že?" vytrhnul mě z myšlenek jeho hlas a já povytáhla obočí, neb tohle byla vážně zbytečná otázka. Pravděpodobně si musel všimnout, že jsem tu loni nebyla.

,,Ano," odpověděla jsem mu s úšklebkem, když ke mně zvednul svůj pohled.

Ušklíbnul se nazpátek, jako kdyby to byla nějaká soutěž ve šklebení - mimochodem, kdyby ano, vyhrál by, úšklebky mi dvakrát nejdou - a opět začal něco psát na mobilu.

Ahojky! Vítám vás u nové kapitoly a zároveň doufám, že se vám líbila:) Strašně moc děkuji za všechny komentáře a hvězdičky ❤

Second_Story

Alexis [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat