37.kapitola

4.5K 295 35
                                    

,,Vy jste to věděli?" Řvala jsem na Cas a Brigit.
Koukali na mě jak na hrábě.

,,O čem to mluvíš Alexis?" Ptala se Brigit. ,,O tom , že Colin támhle u baru balí  Thomase!" Ukázala jsem směrem k místu kde jsem je viděla.

Obě se tam podívali. Kroutili hlavou na znamení , že o ničem neví.

Kdo mi ještě lhal? Jake,Bred,Emili.

Na tohle nemám nervy. Čekala jsem , že mě Colin podrží a ona mi podkopne nohy! Šla jsem k tomu baru odkud oni odešli.

,, Něco mi dej!" Nevím kdo stál za pultem. A je mi to ukradené. ,,Alexis?"
Otočila jsem se za známým hlasem.
,,Emili?" ,,Co se děje?" Ale nic, něco mi nalej.

Udělala co jsem ji řekla. Nalila i sobě. Vypila jsem to naráz. Nikdy jsem alkohol nepila tak co já o tom vím.

.......

Pili jsem spolu ještě  tak hodinu. Jen jsme mlčeli a kopali do sebe panáky jeden za druhým.

Byly asi tři ráno a já byla pořádně nasraná. Thomase s Colin jsem viděla už jen jednou. Když se líbali na pódiu.

Vstala jsem a s Emili za zády se vydala pryč.

Bylo mi blbě. Asi nebylo dobré rozhodnutí vstát tak rychle.
Rozrazila jsem dveře od sprch.

Slzy už mě pálili v očích. ,,Co tu děláme Alex?" Řvala Emili. ,,Sklapni, motá se mi hlava!" Ztěžovala jsem si.

Wohooow

Já to zvládla vydat!!!

Potlesk prosím!

Stále pro mě můžete hlasovat WattconsCZ

Za obal děkuji Beautynka❤❤

Pokud chcete abych si vás přidala na Insta, tak do komentářů napište jak se tam jmenujete.

Pak mi pošlete žádost:) Second_storywriter!

Alexis [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat