48.kapitola

3.2K 199 11
                                    

*********O 2 týdny později*********

Thomas

Když jsem se vzbudil byly asi čtyři hodiny ráno. Nemohl jsem už usnout. Poprvé od příjezdu z chaty jsem zapl nějakou sociální síť. V každé z nich bylo spousta upozornění. Začal jsem Facebookem. Nic moc zajímavého. Pár žádostí o přátelství a nějaká ta upozornění. Přepl jsem to na Snap a tam taky nic moc. Dál jsem Instagram a to byla teprva sranda. Přes sto dvacet upozornění. Fuuuhh...

Nejdříve fotky na ,kterých jsme označen. Těch bylo asi patnáct. Ve směs to byly fotky ze školy ,ale dvě byly z hor. Na jedné jsem s více lidma ,ale na jedné jsem s Alexis. Chvíli jsem si tu fotku přihlížel. Ubíhaly minuty a já na tu fotku pořád koukal. Jsem kokot. Fotku jsme si stáhnul a vrátil se zpět na upozornění. Jedno upozornění psalo-. Uživatel/la Brigitkabrig po nějaké době opět něco zveřejnila.

Koukal jsem na to a na fotce byla ona s Alexis. Popisek byl- Letošní nováček a moje nová láska♥

Nebyla to jen tvoje láska.....

Obě se tvářili celkem bláznivě ,ale přesto to Alexis slušelo. Koukal jsme do komentářů jestli tam náhodou není její odpověď. Byly tam komentáře typu- obě pěkné.

Poté tam byl komentář- Ty moje♥ Od uživatele Alexis_All.

Podíval jsem se na její profil. Měla tam jen pár fotek.
Na jedné byla v bílých džínách a bílém tričku s nějakým hnědovlasým klukem. Byla to koláž. Držel ji v náručí, nebo ho objímala kolem ramen. Různé takové fotky. Ale kdo to ksakru je?
Koukl jsme na popisek a ten mě uklidnil. #littlebrother♥

Potom nějaká fotka se psem, malou holčičkou ,která ji byla šíleně podobná. Spoustu fotek bylo na téma gymnastika. Začal jsem ji sledovat. Potom jsem na Insatstories přidal fotku a napsal tam něco ve stylu ,že nemůžu spát. Ono je už 5:04? To uběhlo.

Mobil jsem položil na zem a jen tak tupě koukal do stropu. Snad po roce jsem konečně usnul.

*****

Moc jsem toho nenaspal, takže teď sedím u oběda jako zombie. "Odpoledne už máme program Thomasi, takže si nic nedomlouvej."
Řekla mamka, když mi nandávala oběd. Jen jsem kývl a doufal ,že to nebude nějaká nuda. Přistál předemnou talíř s pečeným kuřetem a bramborami. "A tvař se normálně ty pubertální pako!" "Jamesi notak!" Okřikla máma nazpět tátu.

*****

Měl jsem na sobě černé džíny a černo bílou kostkovanou košili. Prý ať se slušně obléknu! To mě zajímá, kam to zase jedeme. Sešel jsem schody, obul  si černé tenisky a šel si sednout do auta. Táta už taky seděl v autě a netrpělivě troubil na znamení aby mamka už šla.

Po deseti minutách z domu vyšla mamka a mohlo se vyrazit.

Stále nevím kam jedeme a tak jsem se po dlouhém tichu zeptal. ,,Alexis má dneska nějaké gymnastické závody ,takže nám její rodiče napsali ,zda se nechceme sejít a poté zajít na kávu. " Myslím ,že jsem byl bledý jak stěna. Jestli to Alexis řekla rodičům tak to nebude prdel. Nemůžu jí vidět. Ale musím. Sakra já jí to musím říct, ale budou tam rodiče! Doprdele! "Pamatuješ si Alexis z hor ne?" Zeptala se mamka. Nelze zapomenout, mami. "Myslím ,že ano."

Že bych si už napsal parte? Na kterém hřbitově budu pochovaný? Všechen svůj majetek odkazuji charitě.

  Dojeli jsme před velkou budovu a vystoupili z auta. Myslím ,že je to zdejší sokolovna, ale nikdy jsem tu nebyl. Vešli jsme dovnitř a tam už byly její rodiče. Rodiče se navzájem pozdravili a já řekl jen ,,Dobrý den."

Došly jsem někam dozadu ke zdi a čekaly až to začne. Rodiče si stále povídali a já dělal vzduch. "Thomasi, copak se na chatě stalo? Alex se zdála nějaká smutná? Našla si tam kamarádky?" Proč já? Proč? "Ale jo našla, Colin,Brigit,Casee a taky Jaka." Sebe radši zmiňovat nebudu. "Aha, asi se nám to jen zdálo." Usmála se na mě její mamka. Kdyby jste jen věděla....

Poté všichno utichlo a začaly závody.

Jednou zase pohled Thomase👏👏👏
To víte ty cesty v autě jsou dlouhý 😂  700 slov je celkem v mé tvorbě, ale mě to vyhovuje a v budoucnu bych chtěla psát vždy kolem těch 1000 slov:D Jinak bych vás chtěla poprosit o názor do komentářů, poněvadž já nevím co si o tom mám myslet😂 

A ohledně gymnastiky...... Už si nepamatuji jak závody probíhají, tak mě omluvte ,když budou nějaké názvy špatně napsané a nebo to jak bude závod popsaný😄 Díky.

Tak to je asi vše...U další kapitoly,  pá!💕❤

V blízké době ASK 👋

Alexis [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat