!!!!!!!!!!Dole povinný!!!!!!!👇👇
Jako podle toho jak jsem závislá na psaní mi přijde , že do měsíce ten příběh asi dopíšu:D Ale až začne škola tak to už nebudu psát tak často takže si nejspíš něco předpíšu :D
Alexis
,, Vstávat!"Budili postupně všechny dospělí. Ach jo, mě se nikam nechce!
Postupně jsme se všechny vykopali z postele. Já si na sebe vzala bílé džíny , které mám nejradši že svého šatníku a teplounkou mikinu. Ano správně, tričko jsem si nebrala.
Někdo zaťukal na dveře. ,, Dále!" Křikla Colin na osobu za dveřmi. Vykoukl na nás Thomas. Samozřejmě, co ten tu zase chce!
Podíval se na mě a kývl hlavou. ,,Pfffff" Povzdechla jsem si. Zavřela jsem za námi dveře a podívala se ma něj pohledem- mluv!
,,Máš s sebou plavky?" Co prosím. Tak já jedu na hory a budu si brát plavky? Ten kluk je zhulenej. ,,Ne, jsem na horách Thomasi."
,, Já vím. Ale chtěl jsem jít do bazénu." Usmál se na mě. ,,Bude tam nějakej obchodní středisko?" Chvíli přemýšlel. Myslím , že to asi není jeho priorita.
,,Jo, něco tam je. Takže půjdeš?" Budu mít spoustu času. A zábava Jeďte nikomu neuškodila. Možná....
,, Dobře." A šla jsem zpátky do pokoje. Umíte si představit jak to vypadalo .
Tisíce otázek na to co chtěl.Odbila jsem je , že nic. Oblékla jsem se do bundy a vyšla z pokoje. Před chatou stál táta. ,,Tati!" Rozeběhla jsem se proti němu.
,, Ahoj Alexis." Obejmul mě. ,,Pojedeš s námi autem?" A s kým jiným? ,, Jasně"
,, Dobrá a nechceš s sebou někoho vzít?" Zapřemýšlela jsem se. Cass pojede s Brigit takže bych mohla vzít Colin.,,Možná jo jdu se jí zeptat!" Colin byla stále na pokoji. ,,Colin? Nechceš jet se mnou autem? Ať se nemusí brát tolik aut." Optala jsem se jí.
,,To je dobrý nápad! Tak jdeme." Vstala z postele a vyšla z pokoje. Zamkly jsme a šly ven. Všichni už byly v autech tak jsme si sedly a mohlo se vyrazit.
Tak jo tady to utrhnu , poněvadž příští kapitola bude z města.... Asi bude trochu delší nebo budou dvě kapitoly z města.... Nevím.
A co říkáte na nový obal? I když ten kluk nemá černé vlasy prostě se mi ten obrázek líbí 😊
Ale teď budou doufám vycházet kapitoly opět každý den ,ale až večer.
Co říkáte na tu dnešní? Pojedou do bazénu! A budou kupovat plavky😀😀😍
To bude ještě zajímavé😂
A už máme přes 450 voted a 5,3K přečtení❤ To je ultra-mega-totálně dokonalý!!!!!
ČTEŠ
Alexis [DOKONČENO]
عاطفيةOslavením svých šestnáctých narozenin pokračuje v tradici. Každoroční sešlost starých známých ze střední školy. Tedy její rodiče a jejich přátelé. Berou své děti, starší šestnácti let s sebou. Zábava, lyžování a čerstvý horský vzduch. Kdo by nechtěl...