,, Já No možná už budu muset jít tak zas někdy Alex" A s tím mě položil na zem. Nepochopila jsem proč se Thomase bojí.
Navzájem jsme na sebe koukali. Já s nepochopením v očích a on se zlobou.
Nevím proč je naštvaný. Rozešel se směrem ke mně.Když už byl asi půl metru ode mě začala jsem couvat. Po jednom kroku jsem narazila. Do zdi.
Ale on se stále přibližoval. Své tělo natiskl na to mé. Měla jsem strach. Ne z jeho osoby ,ale z jeho činu . Jeho rty ,které se nebezpečně přibližovali k těm mým mě nehorázně znervózňovali.
Než jsem stihla dokončit myšlenku už naše rty spojil v jedny. Nelžeme si , líbat uměl. Zatím co já byla zmrzlá až na kost jeho rty byly jak kdyby bylo léto.
Trvalo to snad věčnost. Jenže nás Přerušil křik nějakého muže. Svolával nás ke hře. Thomas se ode mě odlepil. Podíval se mi do očí a věnoval mi letmý polibek na rty.
Okey lidi asi jsem omráčená. V šoku jsem se vrátila k ostatním. Byly tam všichni krom mě. Ale co se to nepodělá.
Nějaký muž vysvětloval pravidla hry. Je to jednoduché- Běžíte podle fáborků, musíte být co nejrychlejší a mít co nejvíce správných odpovědí.
Už tu nebyl ani Jake ani Thomas. Šlo se od holek. A od kterých? Od nejmladších!!! Potlesk pro.........
....
...
...
...
...
...
...
...
Alexis!!!!!!!!Rozeběhla jsem se. V krvi mi koloval adrenalin. Kdo může být nervózní z orientačního běhu? Já! Byla mi hrozná zima. Sníh se mi klouzal pod nohama . Doběhla jsem na rozcestí.
Marně jsem hledala nějaký fáborek. Nikde nic. Já se ztratila. Kurva já se vážně ztratila. Otočila jsem se celém vzad a běžela zpět. Sníh mi křupal pod nohama. Fáborek nikde. ,, Mám ho!"
Zjistila jsem ,že se nacházím u rybníka. Rybník.... To mi něco říká....
,, Jaku!Jaku!" Něčí ruce mi zakryly oči.,,V lese se nekřičí." No jo, říká ten pravej. ,,Pusť mě ty retarde!" Udělal co jsem mu řekla. ,,Kde jsi byla? Když mi přes vysílačku volali ,že první člověk vybíhá tak byl rok 2016 a ty si přiběhneš roku 1293? " Tohle je kamarád do deště.
Ahoooojky :D
Krapet mu dneska vynadala trenérka... Ale zato u koní to bylo 👌 Tak co říkáte na tuto kapitolu? Píší ji na zastávce takže asi to nebude dávat úplně smysl :D Je to fakt blbost xD už se blížíme k 200 hvězdičkám❤❤❤❤❤Jste boží❤❤❤
A už máme přes 2,3K přečtení... myslím😂
I❤YOU Karin
(Opět přes 400slov:D)
ČTEŠ
Alexis [DOKONČENO]
RomanceOslavením svých šestnáctých narozenin pokračuje v tradici. Každoroční sešlost starých známých ze střední školy. Tedy její rodiče a jejich přátelé. Berou své děti, starší šestnácti let s sebou. Zábava, lyžování a čerstvý horský vzduch. Kdo by nechtěl...