Když jsem znovu vstala už tu nikdo nebyl. Postele byly ustlané a vše uklizené. Po holkách ani stopy.
Vstala jsem z postele. Hlava mi třeští a sotva můžu chodit. Z kufru vytáhnu čisté prádlo. Vezmu si jen legíny a tílko .
Vyšla jsem z pokoje nenamalovaná a neodlíčená. Musím někde sehnat prášek proti bolesti. Nejradši bych celý den ležela ,ale jen den odjezdu!
Rodiče! Sakra jestli mě takhle uvidí budu v háji. Rozeběhla jsem se zpět do pokoje i s následky poloslepoty.
Prohravala jsem celý kufr a vytáhla tašku s líčidly. Doufám, že mám sakra dobrý korektor abych schovala ty kruhy pod očima.
Na to jsem dala ještě make-up a tvářenku. Bez té tvářenky jen s pudrem, vypadala bych jak stěna.
,,Snad to není vidět." Povzdechla jsem si nahlas. Do pokoje vešel Thomas.
,,Alex, chci se jen rozloučit." Nejspíš jsem asi pořád pod vlivem alkoholu ,ale musela jsem ho obejmout.Stisk mi opětoval. ,,Ne, Thome už na mě znovu nesahej, nikdy se snad už neuvidíme." Pustila jsem ho a vyšla z pokoje.
Všichni byly v jídelně. U našeho stolu seděli všechny tři holky. Colin měla hlavu v rukách a nejspíše brečela. Brigit ji hladila po zádech. Casee jen naštvaně koukala.
,,Ahoj" Přisedla jsem si k nim. Casee jen zamručela a Brigit na mě kývla.
Všichni si povídají své zážitky. Neni tu ani Thomas ani Jake.
Brad sedí o dva stoly dál a baví se s jinými kluky.Nacpala jsem do sebe sousto bílého jogurtu a chtěla jsem zvracet.
Tác jsem odnesla.Vrátila jsem se na pokoj. Sedla jsem si k oknu ,jako vždy a přemýšlela.
Co všechno mi tyhle prázdniny daly.
Nebo vzaly?Mám nové přátele nebo se jen přetvařují. A jak to bude se školou.
Spousty myšlenek se mi míchali v hlavě.Do pokoje vešla Colin. Oči měla červené od pláče. Nebyla učesaná ,ale byla převléklá.
,,Alexis"
Taaaaak jsem se přinutila něco vymyslet😂
Chystám vytvořit upoutávku na mou knihu:) Uvidíme jak to dopadne :D
Děkuji za hlasy ❤
Váš názor v komentáři vždycky hrozně potěší😊
PS-Zase jsem se začala "bavit" s mou kamarádkou. Musím říct , že mě to hodně deptalo:( Tak snad teď budu mít lepší náladu a budu psát častěji!
Pps- Nebudu říkat kolik ještě zbývá kapitol😁I když už bych to mohla ukončit.
ČTEŠ
Alexis [DOKONČENO]
RomansOslavením svých šestnáctých narozenin pokračuje v tradici. Každoroční sešlost starých známých ze střední školy. Tedy její rodiče a jejich přátelé. Berou své děti, starší šestnácti let s sebou. Zábava, lyžování a čerstvý horský vzduch. Kdo by nechtěl...