12.kapitola √

7.3K 511 12
                                    

Věnováno- Eryn2003

Alexis

Nemohl prostě jen odejít? Nemohl jít na chatu?

Místo toho se tu já teď valím ve sněhu a marně se snažím si utřít slzy. Jenže jak mám ruce od sněhu, tak se mi to moc nedaří. Spíš vůbec.

Tepláky mám úplně mokrý. Ignoruju, že on klečí hned vedle.
Vlastně netuším proč brečím.

Já sama nejsem na vztahy. Je hezkej, to jo. Ale je nejspíš zadanej.
Chudák Colin. Co jsem to provedla.

nebul!

Rázem jsem se ocitla v teple. Sedím na Thomasovi a on mi rukávem jeho mikiny utírá oči.

Když už nevidím rozmazaně, tak se na mě usměje.
,,Díky" Usměju se na něj taky.

Opět mě držel za ruce a já začala cítit konce mých prstů. Venku už jsme dost dlouho. Myslím, že možná ani tu večeři nestihnu.
Stejně nemám hlad.

,,Proč jsi utekla?" Úsměv mu pořád nezmizel. ,,P-protože ty a Colin. Já-" Chtěla jsem nějak dál koktat o tom, že on je nejspíš zadanej, ale on mě opět políbil. ,,Colin je kamarádka, hm?" Jedno obočí měl trochu víš než to druhé a čekal až odpovím.

Jen jsem slabě kývla. Teď to už vážně nechápu. Nechápu ty dva. Nechápu mě a jeho. Já vlastně nechápu vůbec nic!

Zvedl se a já se taky postavila. ,, Takže-" Chtěla jsem se zeptat na ně dva, ale on mě přerušil. Znovu.
,,Takže teď půjdeme na večeři, jak ji nestihneme." Mrknul, chytl mě za jednu ruku a "táhnul" mě za sebou do chaty.

Thomas

Když začala mluvit o Colin, musel jsem ji nějak přesvědčit, že mezi námi vážně vůbec nic není.

Bylo mi jasné, že už je dost hodit a tak jsem se postavil a společně jsme šly k chatě. Její ruce mě pořád dost děsí.
Má je ledové jako upír. Doufám, že mě nemá v plánu zakousnout.

I když.....

Pár metrů od chaty mě pustila, což mě trochu překvapilo. Ale i j chápu.

,,No díky. Už asi po sté." Zasmál tím jejím skvělým hlasem, který nelze popsat. Já se jen usmál.

Dala mi pusu na tvář, což bylo jako by křičela: Jsi FAJN! Ale aspoň něco, ne?

Pak už mi zmizela z dohledu.

Ahooooj!!! Tak co vy na to? Líbila se vám tahle kapitola? A co říkáte na to co se stalo?

Hrozně moc dík za 1K přečtení a #65 v Romanci! Doufám ,že se to povede ještě víš😭💖❤

Vaše Karin❤

Alexis [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat