Věnováno: nikousek_meAlexis
Dneska je hrozně hezké počasí. Všichni se chystají na svah. Casee půjde s Bredem a ostatníma klukama.
Brigit a Colin přijdou spolu. Taky se mě ptaly jestli nechci jít s nimi ,ale odmítla jsem. Možná se zeptám Jaka nebo.. To snad radši ne!
V pokoji jsem byla sama jak říkám všichni po obědě odešli na svah. Někdo zaťukal na dveře. ,, Dále!" Řekla jsem dotyčnému.
Dveře se otevřely a vykoukl na mě kluk s černými vlasy a krásným úsměvem. ,,Ahoj Krásko, co tu děláš?"
,,Nic, přemýšlím. Co tu děláš ty? Neměl by si být na svahu?" Vešel do pokoje. Sedl si ke mě na pohovku. ,,Přišel jsem za tebou. Nechceš jít se mnou?" Zahřálo mě u srdce , že chce jít se mnou. Ale ty nenávistné pohledy ostatních holek mě nelákájí.
,, Nevím" Podívali jsme se na sebe. ,, Umíš lyžovat , že jo?" Tak asi jedu na hory a neumím lyžovat ne? ,,Jasně že umím ty pako!" Začali jsme se oba smát.
Spojila jsem naše ruce. ,, Naučím tě na snowboardu!" Pronesl vesele. Tak to ne! A zrovna on! ,,To víš že jo!" Odbila jsem ho.
,, Jaký to je když tě Líbám?" Co to je kurva za otázku? To má až tak velké ego. ,, Krásně" Zašeptala jsem a totálně zrudla. ,, Vidíš takže v tom případě bude ten snowboard úplně stejný!"
,,No jo no." Převlékla jsem se do teplého oblečení a šly ven.
.......,,To mi neuděláš Thomasi! Ne předevšema! Prosím, udělám cokoliv jiného!" Fňukala jsem ,když chtěl abych se to učila na sjezdovce předevšemi.
,,Cokoli?" Přistoupil ke mě. ,,Cokoli zase ne ty prase!" Chytl mě za ruku a šly jsme na vedlejší dětskou sjezdovku. Naštěstí nás dělili stromky.
(Prosím neřešte kde ty snowboardy vzali :D Nechce se mi to domýšlet... XD)
,,Pojeď!" Povzbuzoval mě Thomas. Byl hrozně hodný. Říkali se o něm různé věci ,ale je úplně jiný. ,,Když to sjedeš něco ti dám!" Lákal mě. Je pravda , že jsem měla ujet asi pět metrů ,ale bylo to sakra těžký.
Tak jsem se rozjela. Co se dalo čekat, hnedka jsem sletěla dolů. ,,Ty jsi vážně nepoužitelná!" Tlemil se mi Thomas. ,, Pomůžeš mi aspoň" Zaprskala jsem na něj.
Thomas
Natáhl jsem k ní ruku. Ale ona toho chtěla zneužít. Je jasný , že jsem to ustál. Tak jsem ji prostě pomohl na nohy. ,,Ale stejně chci odměnu!"
Trucovala. Dal jsem jí jen letmý polibek. ,,Vstávej ty šunko a snaž se! "
Smál jsem se jí. ,,Pche! To se ti to říká."Tak jo...
Přiznávám jsem závislá takže jsem napsala ještě jednu kapitolu.. :DPřemýšlím , že napíšu ještě jednu....Kdo ví😂
Jak se vám líbila kapitola? Prosím váš názor!.💕💕
I❤YOu
ČTEŠ
Alexis [DOKONČENO]
RomanceOslavením svých šestnáctých narozenin pokračuje v tradici. Každoroční sešlost starých známých ze střední školy. Tedy její rodiče a jejich přátelé. Berou své děti, starší šestnácti let s sebou. Zábava, lyžování a čerstvý horský vzduch. Kdo by nechtěl...